VABUN - ELEGANCJA W KAŻDEJ KROPLI

Dzień dobry 😊

Pamiętacie program "Perfekcyjna Pani domu"? Oglądaliście?
Przyznaję się bez bicia, że oglądałam namiętnie. Niektóre porady prowadzącej program Małgosi Rozenek wprowadziłam w życie i funkcjonują do dziś w moim domu.
Zawsze podziwiałam Panią Małgosię za to, że nawet w trakcie porządków w domu, wyglądała znakomicie i elegancko. Ja sprzątam w dresie bo mi tak wygodnie ale każdy robi jak uważa.
Po zakończeniu programu, nie interesowałam się Jej dalszymi losami, do czasu, aż dowiedziałam się, że wychodzi za Radka Majdana. Piękna z nich para, aż miło popatrzeć, zwłaszcza, że czas dla Małgosi jest bardzo łaskawy.
Jak już wiecie, Radek współtworzy markę perfum, zarówno męskich jak i damskich.

                                          Woda perfumowana Vabun for Lady No.1


 Jest to woda perfumowana, stworzona przez Radka specjalnie dla jego żony Małgorzaty. Piękny gest, prawda?
Bardzo zgrabne połączenie wyjątkowych nut zapachowych sprawia, że chce się go nosić bez przerwy.
Typ: kwiatowo-leśno-orientalny.
Nuta głowy: bergamotka, cytryna, jabłko, brzoskwinia, zielone nuty.
Nuta serca: irys, jaśmin, paczuli.
Nuta bazy: ambra, mech dębowy, leśne nuty, wanilia, białe piżmo.


Mogłoby się wydawać, że zapach będzie słodki, gdyż zawiera dużo nut owocowych. Nic z tych rzeczy, dzięki wpleceniu w skład piżma, ambry i kilku aromatów "leśnych", perfumy są niezwykle świeże i lekkie.
Moim zdaniem zapach typowy dla kobiet, które nie lubują się w słodkich zapachach. Kobiet emanujących pewnością siebie.
Zdecydowanie mogą konkurować z wieloma markami perfum z tzw. "górnej półki", zarówno zapachem jak i trwałością. Tak, trwałość jest bardzo dobra, jedno psiknięcie, zapewnia nam piękna woń na kilkanaście godzin.

Prosty, kwadratowy flakonik zawiera 50ml perfum. Można rzec, że to mało, ale tak dobra trwałość zapachu sprawia, że wystarczy nam na dość długi czas.
Co jeszcze jest zaskakujące? Cena! Tak, cena zdecydowanie jest bardzo przystępna, więc czemu nie korzystać z okazji?
Zapewne jesteście ciekawi gdzie można kupić te piękne perfumy? W sklepie firmowym Vabun!!! Kupicie je również w HEBE, Drogeria Natura, oraz w salonach mody męskiej Pako Lorente.
Zapraszam do poznania całego asortymentu Vabun 💙💙💙

2 komentarze:

  1. Słyszałam o tych perfumach, ale jeszcze nie miałam okazji poznać. Może kiedyś się uda bo cena jest ok

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mialam okazji ich poznać,ale lubie nutkę wanilii,wie może je wyprobuję

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger