ITAL FIORE ŁÓDŹ - MOJA SZAFA PIĘKNIE PACHNIE

Witajcie 😊

Często słyszę powiedzonko, że ktoś słyszy jak jego ciuchy wychodzą z mody... U mnie sprawa wygląda inaczej, nie dość, że stojąc w sypialni słyszę, to dodatkowo czuję... Czuję, jak te moje biedne, wychodzące z mody ciuchy pięknie pachną i aż żal się z nimi rozstawać.
Cóż, wiosna a więc czas na zmiany, zarówno we mnie jak i na mnie, to już najwyższy czas na zmianę garderoby. W momencie otwierania mojej ogromnej szafy, nie mogę się nadziwić, że wydobywa się z niej tak piękny zapach. Wiecie dlaczego tak pachnie?
Od niedawna używam zupełnie nowego (dla mnie), płynu do płukania tkanin.

 Jest to płyn do płukania tkanin włoskiego producenta Cantini Raffaello.


Płyn do płukania tkanin, o cenionym zapachu białego piżma.
Produkt wnikając w strukturę materiału, na długo zamyka w nim swój przepiękny zapach. Jednocześnie powoduje, że taka przyziemna czynność, jak prasowanie, staje się przyjemnością.


Najlepsze i najbardziej efektywne, jest stosowanie produktów z jednej linii zapachowej, w tym przypadku mamy płyn do prania oraz płyn do płukania o przepięknym zapachu białego piżma.
Płyny w formie skoncentrowanej, zapewniają dużą wydajność i skuteczność używania.
Ubrania, pościel i wszelkie inne materiały, pachną zaraz po wyjęciu z pralki ale również po wyprasowaniu i ułożeniu w szafie.
Otwierając szafę po dwóch tygodniach, nadal czuję ten świeży zapach.


Moi drodzy, oba produkty możecie kupić w sklepie Ital Fiore Łódź, w super niskich cenach.
jeśli zaobserwujecie stronę sklepu na FB, będziecie jako pierwsi wiedzieli o promocjach, nowych produktach, konkursach.
Zapraszam i polecam 💙💙💙

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger