BY VOLANTE - CZYLI MARZENA NA DETOKSIE

Dzień dobry moi drodzy 😊

Przychodzi taki czas w życiu człowieka, że postanawia wprowadzić zmiany, mniejsze lub większe ale zawsze to coś nowego.
Ponieważ jestem w wieku lekko zaawansowanym, zaczynają mnie dotykać problemy zdrowotne, głównie metaboliczne. Zła dieta, brak ruchu i wiele innych zaniedbań sprawiło, że lekkawo się spasłam, zapuściłam i stąd wszystkie problemy. Cóż, nie jest łatwo przyznać się przed samą sobą, że czas się wziąć za siebie bo inaczej będzie co raz gorzej...
Wizyta u lekarza, badania , no i się okazuje, że koniecznie trzeba brać leki na to, na tamto i jeszcze inno.
Na szczęście wielu problemów można się pozbyć nie łykając całego stada prochów, bądź wspomóc działanie tychże tablet.
Jednym z zaburzeń, których można się pozbyć w sposób naturalny to - zaburzenia przemiany materii. Nie będę się wdawać w medyczną polemikę bo nie jestem lekarzem, jednak wiem, że mając "zły cholesterol" na poziomie 300, trzeba już coś z tym zrobić. Co prawda od stycznia zrzuciłam 8 kilosków, (co widać po wynikach bo złego miałam 600!), zmieniłam troszkę dietę i mam więcej ruchu, jednak szukałam sposobu na szybszą pomoc mojemu umęczonemu organizmowi... i znalazłam.
 Ponieważ nie chciałam łykać dodatkowych prochów suplementujących, znalazłam dla mnie idealne rozwiązanie , BY VOLANTE, saszetki zawierające w swym składzie jedynie naturalne składniki: hiszpańską oliwę z oliwek, ekologiczny sok z cytryny i lecytynę sojową. Jak widzicie, żadnych sztucznych "pomagaczy"
Opakowanie zawiera 21 saszetek, więc kuracja przeznaczona jest na pełne 3 tygodnie.
Pojedyncza saszetka ma pojemność 10ml i zawiera ilość składników, wystarczającą dla dziennego  zaspokojenia potrzeb organizmu.
Produkt należy przyjmować regularnie przez 3 tygodnie, pół godziny przed planowanym posiłkiem.

No dobrze, opis, zdjęcia ok ale co dała mi ta kuracja? Oj dała, dała i to dużo...
Pierwszy zauważalny efekt to lepsze trawienie i spalanie, tego Wam nie zademonstruję, musicie mi wierzyć na słowo, kolejny dowód na działanie specyfiku to spadek wagi, niby niewielki ale jest, w końcu przebrnęłam przez magiczne 76 kilo (stałam tak chyba ze 3 miesiące i ani w górę ani w dół).
Jest jeszcze jedna zaleta używania By Volante, zauważyłam poprawę wyglądu skóry, włosów i paznokci, nie jest to jakaś zmiana "łał", ale delikatną poprawę zauważyłam.
Szczerze, jestem bardzo zadowolona z efektów, i mogę polecić każdemu ten rodzaj suplementacji. Jednak należy pamiętać, że sama suplementacja nie jest idealnym rozwiązaniem, należy ją połączyć z ruchem, odpowiednią dietą i wtedy możemy dopiero dostrzec zadowalające efekty.

Dodatkowym prezentem jaki otrzymałam jest aromatyczna oliwa Premium Extra Virgin w saszetkach.
 Pamiętajcie, że dzięki używaniu zdrowych, ekologicznych dodatków do naszych dań, nabierają one nie tylko cudownego smaku i aromatu, ale co najważniejsze wspomagają nasz organizm w prawidłowym działaniu i oczywiście wychodzi to nam na zdrowie.
 Dzięki idealnie dopasowanej oliwie, najzwyklejsza sałatka Caprese staje się rajem dla podniebienia.


Moi drodzy, jeśli i Wy macie ochotę wspomóc swój organizm lub sprawić by "lepiej działał", zapraszam Was na stronkę producenta i zapoznanie się z oferowanymi produktami. Dla mnie osobiście, detoks By Volante, to pewnego rodzaju przełom w diecie, i przyznam, że ta forma ingerencji bardzo mi pasuje. Prosty sposób dostarczenia naturalnych składników potrzebnych do normalnego funkcjonowania.

5 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jak by się u mnie sprawdził bo o tym produkcie wcześniej nie słyszałam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, każdy może spróbować. Ja miałam wstępne obawy bo choruje na gruczolaka, jednak nic złego się nie dzieje a same pozytywne odczucia :)

      Usuń
  2. No zaciekawiłaś mnie. Chyba poszukam tego suplementu

    OdpowiedzUsuń
  3. Really very happy to say,your post is very interesting to read.I never stop myself to say something about it.You’re doing a great job.Keep it up. Free hd movies

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger