FABERLIC - WSZYSTKO CO POTRZEBNE ABY STAĆ SIĘ PIĘKNOŚCIĄ

Witajcie 😊

Współpracę z Panią Madzią (konsultantką firmy Faberlic) podjęłam jakiś czas temu. Miałam już przyjemność testować i recenzować kilka produktów. Ostatnia przesyłka jednak przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Czegóż tam nie ma? Nie wiem, ale wiem, że tak ogromną ilość produktów, muszę podzielić na kilka grup, żeby Wam je przedstawić. Może zacznijmy od kosmetyków kolorowych...
To produkty, które uwielbia każda kobieta, nie znam żadnej, która na widok pięknej pomadki mówi- "nie to nie dla mnie".

Ale może troszkę historii 😊
Faberlic to firma założona w 1997r przez rosjanina Aleksego Nachajeva, w 1998r firma wypuściła na rynek pierwszą serię kosmetyków "tlenowych".
W 2001r początkowa nazwa firmy "Rosyjska linia" została zmieniona na Faberlic i w tej formie funkcjonuje do dziś. Głównym założeniem była produkcja luksusowych kosmetyków dla milionów konsumentów, ale również możliwość samorealizacji dla osób chcących założyć własny biznes w obszarze sprzedaż bezpośredniej.
Wiosną 2011 do Faberlic dołączyły jeszcze dwie firmy – Edelstar i Infinium, a w sierpniu 2012 roku – firma Sengara. Teraz wszystko to, co niezbędne i ładne do domu, dla zdrowia i urody, można znaleźć u jednego konsultanta.

No dobrze starczy tych suchych faktów, zajmijmy się oceną samych produktów.
Cóż, wstyd się przyznać, że będąc kobietą, używam tylko kilku kosmetyków do makijażu. Potrzebne mi do szczęścia tylko podkład, puder, mascara i pomadka, w drodze wyjątku jakieś cienie ale to tylko na wielkie wyjście.
Generalnie uwielbiam wszelkiego rodzaju mascary, byle z moich krótkich i rzadkich rzęs w trybie natychmiastowym robiły piękne, długie rzęsiska... i tu rewelacyjnie sprawdza się mascara firmy Faberlic " Rola główna"



Modelujący tusz do rzęs "Rola główna" posiada efekt 5 w 1: nadaje rzęsom objętości, wydłuża je, rozdziela, utrwala i pielęgnuje równocześnie.
  • Innowacyjna formuła nie tylko nadaje rzęsom kuszący wygląd, ale również pielęgnuje je od wewnątrz. Rzęsy są nawilżone, zdrowe i lśniące!
  • Specjalna szczoteczka o klasycznym kształcie, dzięki swoim sprężystym włoskom, nie tylko dobrze rozdziela rzęsy, nie pozwalając im się sklejać, ale również utrwala je w odpowiednim ułożeniu i kształcie.
  • Teraz możesz nakładać tusz warstwa po warstwie w ciągu 10 godzin bez obaw o osypywanie się tuszu!
  • Stylowy aksamitny meszek sprawia, że tusz stanie się eleganckim dopełnieniem Twojej stylizacji, a także doskonałym podarunkiem. 
Pierwsze co rzuca się w oczy, to opakowanie, pod tym względem produkty Faberlic zawsze mnie zaskakują. Luksusowy wygląd zdecydowanie zachęca  do wypróbowania mascary. Powiem Wam, że jak dla takiego laika jak ja, ten kosmetyk to prawdziwe cudo...
Rzęsy zostają pięknie wydłużone, rozdzielone, mają piękny, głęboki kolor a dodatkowo są odżywione od wewnątrz. Czego chcieć więcej? No chyba tylko trwałości... ale i tu firma stanęła na wysokości zadania. Tusz się nie rozmazuje, nie osypuje, i pomimo tych rewelacyjnych właściwości, bardzo łatwo go usunąć kosmetykiem do demakijażu. Mascara nie uczula i nie podrażnia oczu.
Powiem, że dawno nie używałam tak fajnej mascary, szybko, tanio i w prosty sposób, osiągam zamierzony efekt, czyli dłuuuugie, gęste, piękne rzęsy.
Ale cóż ja tu będę opisywać, sami popatrzcie na efekty 😍
                                                                           PRZED
                                                                          PO
Prawda, że pięknie wyglądają? I to po jednym użyciu, bez poprawek i specjalnej staranności ( nie mam czasu na cudowanie, zwłaszcza przed pracą). Tak jak pisałam, szybko, sprawnie i skutecznie ma być super efekt, i jest 💙
Dziewczyny, jeśli i Wy chcecie osiągać super efekty w jak najkrótszym czasie i przede wszystkim za dobrą cenę, zapraszam Was do Pani Magdy, która doradzi, pokieruje i zapewni dostawę, wszelkich produktów firmy Faberlic. Ja jestem zachwycona, zarówno mascarą jak i innymi kosmetykami, ale o nich w kolejnych postach.

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger