POLWAX - PIĘKNO ZAKLĘTE W ŚWIECACH

Witajcie poniedziałkowo 😊

Dziś chciałabym Wam przedstawić produkty firmy Polwax.
O pięknych produktach napiszę później.

Dostaję czasem takie przesyłki, które pisząc w ogromnym skrócie bardzo łapią mnie za serducho. Pierwszą taką przesyłką była taksówka, pamiętacie? Obcy człowiek, do którego pomyłkowo wysłałam wiadomość, kupił i wysłała mi prezent 💙
W piątek dostałam kolejną takową przesyłkę... Oprócz cudownych świeczek znalazłam w niej kalendarz i...karteczkę 💓 Ręcznie skreślone kilka słów i niby nic specjalnego ale przeczytajcie sami i oceńcie 💚






Jasno z niej wynika że przesyłka to prezent dla mnie i nie muszę nic publikować. Tego typu wiadomości przywracają mi wiarę w ludzi. Dlatego chciałabym podziękować całemu zespołowi firmy Polwax ale w szczególności ogromne podziękowania przesyłam dla Pani Eweliny Krawczyk.
Dziękuję z całego mojego małego serducha i obym więcej tak cudownych ludzi spotykała 💙💚💜


A teraz pokaże Wam kochani produkty firmy i zapewniam że zakochacie się tak samo szybko w nich jak ja.





Moim zdaniem już sam sposób zapakowania przesyłki świadczy o elegancji produktów i kulturze osoby która wysłała przesyłkę 😍 ale do rzeczy, patrzcie jakie cudeńka 💙

 Piękna, szara świeca z wyrzeźbionymi wizerunkami syrenki warszawskiej, pałacu kultury i nauki, i zamku królewskiego w Warszawie 😻
Nie znam się na produkcji świec ale może tym bardziej dlatego doceniam ogrom pracy włożonej w to małe dzieło sztuki. Pięknie zaakcentowane i podkreślone kształty przy pomocy srebrnej farby. CUDO!!!!


Kolejna dwukolorowa! świeca rzeźbiona w motywy hawajskie? Ewidentnie można zauważyć ananaska i palmę 🌴


Kolejna to gruba świeca z naklejonym ozdobnym motywem. Dzięki swej wielkości będzie służyła długo do oświetlania kolacyjek przy ....świecach oczywiście 😀


A oto dwie przecudnej urody świece 👄 matowa-marmurkowa szara i błyszcząca- elegancka czerwona. Doskonałe do udekorowania każdego stołu, każdej półki lub parapecie.

 Moje świece póki co stanęły na honorowym miejscu w gablocie bo nie mam sumienia ich używać, niech nacieszą oko w wersji nie używanej 😍

Co się tyczy samej  firmy  - główne założenia to przede wszystkim- budowa zaufania i więzi z klientami, poszerzanie oferty produktów, troska o środowisko (tak ważna w dzisiejszych czasach) i oczywiście zadowolenie i zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom.

Polecam zarówno przejrzenie strony firmowej, z której można się dowiedzieć o misji, założeniach, powstaniu firmy ale przede wszystkim o produktach i wielu nagrodach jakimi firma została uhonorowana (a przyznam że jest tego duuużo).
Życzę wszystkim miłego dnia i przyjemnej lektury.
                                  Do przeczytania 💙💙💙

3 komentarze:

  1. Fajne świece. Rozdawanie takich produktów przez firmy jest świetnym sposobem na promocję marki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod warunkiem, że rozdawane prezenty są warte uwagi tak jak w tym przypadku :)

      Usuń
    2. przy okazji - świetne tablice :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger