NICOLE- ESENCJA LUKSUSU

Witajcie 😊

Jak wiadomo zmysł powonienia odgrywa bardzo ważną rolę w naszym życiu. "Wyniuchanie" jakiegoś zapachu może przypomnieć Nam zarówno ulubione smaki z dzieciństwa jak i utraconą wielką miłość.
Dziś chciałabym Was wprowadzić w magiczny świat namiętności, sexu i luksusu. Z czym Wam się kojarzą te określenia? Jeśli pomyśleliście o perfumach to idziemy w dobrym kierunku.
Od wieków wiadomo że odpowiednio dobrane perfumy czynią Nas bardziej atrakcyjnymi, pożądanymi a i sprawiają że czujemy się bardziej pewni Siebie.
Mam kilka ulubionych a wręcz ukochanych zapachów perfum.
Takim najbardziej ukochanym jest Rush2 Gucci 💗💗💗💗
Nie będę ściemniać że non stop używam oryginału gdyż najzwyczajniej w świecie mnie na to nie stać, dlatego skłaniam się do poszukiwań zamienników. Przyznam że już kilka fajnych firm sprawdziłam ale ... no właśnie zawsze było jakieś ale.
Przeważnie bardzo dużym problemem była trwałość, czyli bardzo niska zawartość esencji zapachowych a duża ilość spirytusu.
Bardzo miło zaskoczyły mnie produkty firmy  Eurokotra producenta marki perfum i wód toaletowych Nicole, obecnych na rynku od 1996r. Są to odpowiedniki znanych perfum, stworzone na bazie oryginalnych francuskich esencji i oferowane aktualnie w 14 rozmiarach buteleczek od 9ml do 120ml.


W ramach współpracy z firmą otrzymałam piękny prezent, 30ml perfum, odpowiednik Tom Ford-Costa Azzurra 💙 przyznaję szczerze że nie znałam tego zapachu ale przypadł mi bardzo do gustu.
Otrzymałam również cudowne perfumy w 9ml buteleczce i na tej buteleczce chwilkę się zatrzymamy 😊


Jak wiadomo nie każda z nas nosi olbrzymie wory w które można zapakować dosłownie wszystko. W szczególności wychodząc na spotkanie czy przyjęcie zabieramy raczej maleńką torebkę w której muszą się zmieścić najważniejsze żeczy potrzebne w danej chwili i sytuacji. Z pewnością musi się znaleźć miejsce na błyszczyk bądź szminkę, puder (do noska), telefon no i oczywiście miejsce na nasze ukochane perfumy... No tak ale jak zapakować flachę 120ml do maleńkiej kopertówki? Nie da się choćby nie wiem co 💪 Firma wyszła więc na przeciw zapotrzebowaniu i stworzyła idealny rozmiar, 9ml buteleczka z możliwością ponownego napełniania 💜Wystarczy że kupimy buteleczkę oraz napełniacz tzw. Smart Filler Nicole i dzięki temu pozbywamy się z torebki ogromnej flachy perfum zastępując ja dyskretną perfumetką, o czym możecie się  przekonać na stronie. 

No i nadszedł czas kiedy muszę napisać o części najprzyjemniejszej, mianowicie o samym zapachu.
Już Wam pisałam jaki jest mój ukochany zapach i o losie 💗 dostałam do przetestowania ni mniej, ni więcej tylko odpowiednik Rush2 💚
Pierwszy raz użyłam tych perfum w dniu ślubu (za chwilę stuknie 9 rocznica). Jak wiadomo jest to wyjątkowy dzień dla każdego człowieka i chcemy w tym jakże uroczystym dniu nie tylko wyróżniać się strojem ale także atrakcyjnym zapachem aby nasz wymarzony, wyśniony (w mojej wersji) książę nie mógł oderwać ani oczu ani nosa ani żadnej innej części ciała od Nas 😀 I tak to ma działać przez kolejne dziesiątki lat 💗 Ech te wspomnienia...

Przyznam że zapach perfum które otrzymałam do przetestowania jest bardzo zbliżony do oryginału, a co najważniejsze jest bardzo trwały, dzięki czemu nie musimy co chwilę go odświeżać, więc perfumy wystarczają na dłużej 😊
Najlepszym tego dowodem jest zamglony wzrok i przyklejony nos mojego Małżowinka do mojej szyi 😁 

Bardzo fajnym pomysłem ze strony firmy jest możliwość zapisania się do Klubu Nicole.
dzięki czemu zyskujemy super rabaty. Zapraszam wszystkich chętnych do rejestracji i wypróbowania wszystkich zapachów 😊
Jeśli zatem macie ochotę otulić się pachnącą mgiełką i lubicie poznawać nowe zapachy to zapraszam serdecznie do zakupów. Przystępna cena i oczywiście super rabaty wręcz zachęcają do poznawania kolejnych aromatów! 💛


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger