Historia pewnej przesyłki

Witajcie, dziś otrzymałam bardzo nietypową przesyłkę ale wyjaśnię od początku :) Jak wiecie wysyłam bardzo dużo wiadomości do różnych firm. W piątek w trakcie moich niecnych poczynań nagle przyszła odpowiedź. Pan w miły sposób opisał ze i owszem prowadzi działalność ale taksówkarska w Krakowie i żeby nie wiem co próbki mi nie wyśle  :)  Myślę sobie "kurcze, znów podpięli adres email pod kategorie nie związaną z moimi zainteresowaniami". Trudno pozostały dwa wyjścia, zignorować Pana lub odpisać. Wybrałam opcję drugą, przeprosiłam, wytłumaczyłam się bo było mi głupio. Pan Konrad odpisał że nie ma problemu i że specjalnie dla mnie zamówił na allegro gadżecik. Jasny gwint w życiu mi się tak głupio nie zrobiło ale w sumie nie uwierzyłam... Dziś dosłownie przed chwilka kurier przyniósł mi paczuszkę. Okazało się że Pan Konrad nie ściemniał... Piękny model taksówki :)



Szanowny Panie Konradzie, jeśli Pan to czyta to chcę żeby Pan wiedział że jest Pan cudownym człowiekiem i przywraca Pan wiarę w ludzi. Bardzo Panu dziękuję i jak tylko będę w Krakowie (a mam nadzieję że kiedyś wpadnę) to poinformuje Pana o tym i w ramach podziękowań zapraszam na duże lody. Pozdrawiam Pana serdecznie i "Niech się darzy..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger