poniedziałkowe porządki :)

Witajcie, dziś zafundowałam sobie pracowity poranek poniedziałkowy :)
Dzięki środkom czystości, które otrzymałam dzięki uprzejmości właściciela firmy  Dynamic mogę zadbać o moje mieszkanko. Tak więc porządki zaczęłam od szafek w kuchni, doskonale sprawdził się w roli czyściciela płyn Nanomax do mebli, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz szafki są czyste i pachnące :)






Następnie postanowiłam zająć się piekarnikiem. Tu z pomocą przybył płyn Nanomax do czyszczenia grilla, piekarników i wędzarni. Uzyskałam dzięki niemu bardzo ładny efekt i bez nadmiernego wysiłku.





                                                                    
                                                                      Efekt wow    😍





Kolejnym etapem była glazura. Dzięki płynowi z serii Mcintosh do mycia łazienek uzyskałam bardzo ładny efekt. Czyste płytki i miły, kwiatowy zapach.





Podsumowując jestem bardzo wdzięczna firmie Dynamic
za wyprodukowanie środków dzięki którym codzienne porządki stają się lekkie, łatwe i przyjemne💛



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger