ECOCHEMIA- WRESZCIE CZYSTA KUCHNIA

Witajcie 😊

Bigos, kapusta z grochem, pierogi ...wszystko pyszne, dopracowane w najmniejszym szczególe.
Dla większości kobiet, okres świątecznych przygotowań, to czas wytężonej pracy. Nie dość, że trzeba przygotować masę wspaniałych dań to jeszcze trzeba ogarnąć cały dom. Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam gotować, tylko marzy mi się jakiś sprzątacz, który by po mnie doprowadził kuchnię do stanu używalności.
Producent środków do czyszczenia Ecochemia, zapewnia, że upora się z każdym kuchennym brudem, więc nie pozostaje nic innego jak tylko powiedzieć - sprawdzam.

Preparat jest gotową do użycia formułą, dzięki której pozbędziemy się tłustych zanieczyszczeń z kuchenek, okapów, mebli, drzwi, kafelków oraz innych powierzchni. Nie wymaga szorowania, nie pozostawia smug.
Ale czy poradzi sobie z tego typu zabrudzeniami?


Jak widzicie, "postarałam" się idealnie upaprać kuchenkę do testów 😀
W tym przypadku sama byłam bardzo ciekawa, czy preparat zadziała tak, jakbym sobie tego życzyła. Też jesteście ciekawi?
Oto efekty...






I co Wy na to? Pewnie nie wierzycie, też bym nie uwierzyła na słowo. Zatem dziś kolejne podejście...
Kuchenka co prawda troszkę mniej uwalona ale udowodnię Wam działanie środka💙

 Zatem zabierajmy się do roboty :)


Czy ktoś ma jeszcze wątpliwości co do świetnego działania tego produktu? Myślę, że nie 😊
Po tak prostym wyczyszczeniu kuchenki, mogłabym zasadniczo już nic więcej nie wrzucać, jednak obiecałam Krzychowi (to ten od brudnej patelni), że wrzucę jego płytki przed i po wyczyszczeniu 😁
Wiadomo, że facet nie przykłada się do roboty tak jak ja, ale efekty też są niczego sobie.
Sami oceńcie...tylko się nie wystraszcie...


a teraz już po umyciu przez Krzycha...


Krzyś się nie napracował a płytki, powiedzmy, że w miarę czyste😁😁

 Tak więc sami widzicie, że te środki są bardzo dobrej jakości i warto po nie sięgnąć, nie tylko od święta ale głównie w codziennych porządkach, aby nie dopuścić do powstania syfu, z którym możemy mieć problem sobie poradzić.

Firma Ecochemia ma swej bogatej ofercie wiele preparatów do czyszczenia różnych powierzchni, nie tylko te , które Wam przedstawiłam.
Bardzo ważna dla każdej gospodyni jest cena, cóż, przyznać muszę, że w tym przypadku cena wydaje mi się wręcz idealna.
Mam też bardzo dobrą wiadomość dla wszystkich, którzy chcieliby się zaopatrzyć w środki, które prezentowałam.
Aktualnie Ecochemia wychodząc na przeciw oczekiwaniom swoich klientów, wprowadziła super promocję na zestaw 3 środków + 3 ściereczek z mikrofibry.
Tak więc sami widzicie, że z tą firmą Wasze mieszkania i biura będą lśnić, bez zbędnego nakładu pracy i wysiłku, dzięki czemu zaoszczędzicie masę czasu i co tu ukrywać, kasy...
Na tym kończę chwilowo przygodę z firmą Ecochemia ale zapewniam Was, że jeszcze się z nimi spotkamy 💙💜💙

2 komentarze:

  1. Krzych, chyba trochę jednak pracy w sprzątanie włożył;)Takie srodki czystości są niezastąpione

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mogę szczerze napisać, że nawet mnie ich działąnie zaskoczyło. Czułam, że śa dobre ale nie sądziłam że aż tak :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

AVON - SUKCES FIRMY GWARANTUJE ŚWIETNA KONSULTANTKA

Dzień dobry 😊  Jak wszystkim wiadomo, jest na polskim rynku kilka firm kosmetycznych, działających w systemie sprzedaży bezpośredniej. Ta...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger