ŚWIĘTO


Witajcie 😊każdy z Nas ma inne powody do świętowania. Dla mnie takim powodem jest powrót mojego Małżowinka z trasy. Biedny facet tyra przez 6 tygodni jeżdżąc ciężarówką więc po powrocie oprócz tego że staramy się nadrobić czas spędzony osobno to dodatkowo staram się go rozpieszczać w każdy możliwy sposób...głównie kulinarnie. Co prawda Małż w trasę dostaje pyszne słoiki z potrawami zrobionymi moimi rączętami ale to nie to samo co w domeczku. Z racji iż dziś jest właśnie ten radosny dzień, przygotowałam Jego ulubioną zupę- jarzynową. Natomiast na drugie danie pulpety zapiekane w sosie pieczarkowym z pomidorami i serem. Jako dodatek podałam ziemniaczki zapiekane z masełkiem, koprem i szczypiorkiem. Niby zwykłe dania jednak całego smaku nadały przyprawy. Przyprawy nie takie zwyczajne...Zaprzyjaźniona firma  💜 Melanko💜 
zadbała o niepowtarzalny smak zarówno pulpetów jak i ziemniaczków. Do mięsa użyłam przyprawy Garam Masala, dzięki temu uzyskałam bardzo przyjemny i nie oklepany smak. Ziemniaki natomiast posypałam obficie Ziołami Prowansalskimi i nie byłoby w tym nic nowego gdybym nie porównała wyglądu tych ziół z innymi zakupionymi w sklepie. Te mają zdecydowanie intensywniejszy aromat 😻
A oto dania przed, w trakcie i po upieczeniu.   Smacznego :)









         

                                                                          Smacznego :)

4 komentarze:

  1. Ile pyszności .;) Mój tata też jest kierowcą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma co, przez żołądek do serca działa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój mąż to prawdziwy szczęściarz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same pyszności, ale najbardziej ta słodycz pod czekolada mnie kusi :) Bo ja taka słodkolubna dziewczyna jestem :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger