ARA 2


Witajcie, prognoza dla Łodzi na dziś- będzie lało 😓 Dlaczego? Otóż dlatego że raczyłam umyć okna... Jest to chyba jedyna czynność, której szczerze nienawidzę. Zawsze się umęczę jak wariat żeby nie było smug i nie dotartych miejsc. Dziś przyznaję że załatwiłam 3 okna w godzinę 👍
Z pomocą przyszedł mi płyn do szyb firmy💛 ARA💛

Moim zdaniem bardzo dobry płyn, bardzo szybko odparowuje ale nie trzeba trzeć, docierać i kombinować ze smugami. Wystarczy spryskać powierzchnie szklaną i przetrzeć ręczniczkiem papierowym lub ściereczką. Efekt WOW osiągnięty bez zbędnego wysiłku. Taką pomoc to ja rozumiem 💟



 Doskonale czyści również lustra i szyby np: w meblach.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger