FABERLIC - RÓŻA I FIOŁEK, CZY MOŻE BYĆ PIĘKNIEJSZE POŁĄCZENIE?

Hello 😊

Wieczór, prysznic i ja... Czy czegoś jeszcze potrzeba? Oczywiście, najpiękniej pachnącego żelu pod prysznic, jaki miałam przyjemność używać.
Z reguły nie przepadam za słodkimi zapachami kosmetyków, w większości przypadków okazują się mdłe i ciężkie.
Jednak są takie kosmetyki jak ten, który dziś opiszę, i moja teoria w tym przypadku pada już na wstępie...
                                       Żel pod prysznic o zapachu róży i fiołka.
Żel zamknięty w plastikowej buteleczce o pojemności 200ml, o lekkiej konsystencji, dzięki której dobrze się pieni, świetnie myje i pielęgnuje skórę oraz łatwo spłukuje.
Nie pozostawia uczucia wysuszenia skóry a wręcz przeciwnie, skóra po kąpieli jest miękka i pachnąca. No właśnie i temu zapachowi chciałabym poświęcić chwilkę. 
Tak jak pisałam wyżej, nie przepadam za tzw. "słodkimi" zapachami, jednak ten aromat powalił mnie na kolana. nie wstydzę się tego napisać, w końcu tylko krowa nie zmienia poglądów, no więc i ja zmieniłam nastawienie. od dziś solennie przyrzekam, że nigdy nie powiem złego słowa na kwiatowe zapachy, a już róża z fiołkiem to najpiekniejsza woń dla mego nochala  😁.
Często po pracy jestem tak zmęczona, że nie mam siły na kąpiel, zwykle wtedy wpadam pod prysznic i biegiem do łóżka. Odkąd mam ten żel, prysznic trwa o wiele dłużej, dłużej i dłużej, stoje i namydlam się dziesiątki razy, byle tylko czuć ten piękny zapach na skórze.
 Moje drogie, zwracam się głównie do Pań, bo to typowo babski zapach, ale jak jakiś Pan ma ochotę to również może zamówić, a gdzie? Oczywiście u Pani Magdaleny Rumińskiej albo przez wiadomość prywatną na Faberlic-Produkty. 

2 komentarze:

  1. uwielbiam i różę i fiołki, więc pewnie zapach by mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet mnie się spodobał, sądzę, że zakochałabys się w nim zupełnie :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger