MATERIAŁY POS - GDY TWÓJ KOT POTRZEBUJE CHWILI ODPOCZYNKU...

Dzień dobry 😊

Zdarza mi się grać w konkursach, jak tylko mam czas i zauważę jakiś ciekawy. Tym sposobem niedawno udało mi się wygrać super nagrodę. Tym razem nie była to nagroda dla mnie ale dla moich "kociszczy"
Konkurs odbywał się na Fb, na stronie firmy Materiały POS i do wygrania był tekturowy domek dla kotków. Udało się wygrać i jestem pod mega wrażeniem nagrody.


Domek wykonany jest z wytrzymałej tektury ( piszę wytrzymała, gdyż jak widać moje koty włączyły domek do swoich gonitw i już się lekko sfatygował ale mimo wszystko przetrwał), o bardzo lekkiej strukturze, z wyciętymi otworami sugerującymi wejście i wyjście z domku.
Do czego taki domek kotu potrzebny? Przede wszystkim do odpoczynku, do pobycia sam na sam ze sobą (zwłaszcza polecam dla posiadaczy więcej niż jednego mruczka), ale równie dobrze można domek zaangażować do zabaw... Jak widzicie na zdjęciach, na szybko dołączyłam do domku zabawkę kotów i dzięki temu w każdej chwili mogą się bawić nie wychodząc z domku. Często moje koteły po prostu ganiają się jak szalone, gdy któremuś się znudzi to wchodzi do domku i zaczyna się zabawa w chowanego. Z resztą używanie domku zależy od wyobraźni Waszej i waszych pupili.
Dobrym pomysłem na wykorzystanie takiego domku może być wsadzenie do niego kuwety ( jeśli ktoś posiada odkrytą) odrobina prywatności ucieszy każdego kotka.
Moje maluchy jednak najbardziej lubią w nim po prostu odpoczywać, relaksować się i lenić, jeśli tylko mają ochotę na chwilę samotności, to zwyczajnie wchodzą do niego, zwijają się w kłębuszek i śpią lub z przyczajenia obserwują otoczenie.


Moi drodzy kociarze, jeśli chcielibyście zafundować swoim czterołapnym przyjaciołom taki domek, to zapraszam Was serdecznie do kontaktu z firmą Laser Druk - materiały POS. Możecie wybrać domek ze zdjęciem pupila lub wyciętym laserowo imieniem. A może bardziej zainteresują Was regały ekspozycyjne? Sami przejrzyjcie ofertę firmy i dokonajcie wyboru. Ja mogę tylko zapewnić, że domek jest wykonany bardzo estetycznie, dokładnie i przypadł do gustu nie tylko mnie ale co najważniejsze moim małym kumplom 💙💜💙
Możecie również zaobserwować profil firmy na Fb, zapewni Wam to dostęp do aktualności, konkursów i wszelkich nowinek. Zapraszam 😍

3 komentarze:

  1. Fajny domek przynajmniej kociak ma prezent :) Osobiście bardzo lubię wykorzystywać materiały POS jako rodzaj reklamowania produktów. Podobają mi się projekty i produkcje firmy Exposite bo są wykonane z należytą starannością. Tworząc materiały POS warto pamiętać aby przyciągały wzrok klientów i zachęcały do zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie trać czasu na logistykę. Zaufaj nam, a Twoje produkty dotrą szybko i bezpiecznie do celu- kompletacja zamówienia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger