DIGESTA- PAPRYKOWE LOVE

Dzień dobry 😊

Mój Małżowinek uwielbia paprykę pod każdą postacią, natomiast ja pretenduję do tytułu "Żony wspaniałej" więc staram się mu dogadzać kulinarnie (zwłaszcza że za chwilę rocznica ślubu).
Zaserwowałam więc ślubnemu papryki nadziewane, ale żeby długo miał w pamięci ich smak "zaprosiłam" do współpracy przyprawę z Digesty - Czubrica zielona.
W skład bogatej mieszanki przyprawowej wchodzi: sól, cukier, cebula, cząber, czosnek, por bazylia, papryka czerwona, tymianek, pietruszka, kozieradka.


Przyprawa nadaje mięsu wyjątkowy smak i aromat, ale przecież nie samą przyprawą potrawa stoi.

Do wykonania tej potrawy potrzebujemy:
- 4 "stojące" papryki
- pól kg mięsa mielonego (wołowo-wieprzowe)
- 6 pieczarek
- torebka ryżu
- szczypiorek

Na dobry początek myjemy i drenujemy papryki, odciąwszy najpierw "główki" 😀


W międzyczasie podsmażamy drobno pokrojone pieczarki i gotujemy saszetkę ryżu (na pół twardo).Należy oba składniki dobrze wystudzić przed połączeniem z mięsem.


Po wystudzeniu składników dodajemy wszystko do mięsa i dokładnie mieszamy.


Tak powstałą masą napełniamy papryczki i na wierzchu posypujemy drobno skrojonym szczypiorkiem.


Wsadzamy do piekarnika na 45min w temp.180st.


Ja akurat wsadzam przykryte "główkami" ale po ok. 20 min. odkrywam aby mięso mogło się porządnie upiec a wręcz przypiec z wierzchu.
No i to tyle roboty 😊


                                            Smacznego 💜💜💜

1 komentarz:

  1. Od lat używam zielonej i czerwonej :) Dania pychotka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger