OSM OLESNO

Znów się będę chwalić a co 😀
Otrzymałam super przesyłkę z gadżetami od OSM w Oleśnie.
Zakład Mleczarski w Oleśnie istnieje od 1907 r., a jako Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Oleśnie od 1945 roku.Wszystkie produkowane artykuły nabiałowe spełniają wymogi i oczekiwania klientów co potwierdzają liczne nagrody i certyfikaty.
Głównym założeniem firmy jest produkcja doskonałych artykułów, pozyskanie jak największej liczby zadowolonych klientów a dzięki temu zdobycie wysokiej pozycji na rynku.
OSM Olesno produkuje mleko, masło, maślankę...no i właśnie dostałam ślinotoku idę do sklepu po maślankę 😀
Ok, już jestem. Niestety w sklepiku położonym najbliżej mojego domu nie ma produktów z Olesna ale poszukam i wtedy Wam powiem jak smakują 😊 Póki co chwalę się co dostałam 😊






Dziękuję bardzo 😵

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger