DIGESTA NIEDZIELNIE

Niedziela,niedziela czyli co? Błogie lenistwo i pyszne jedzonko...Oczywiście nie ma niedzieli bez rosiołka 💗
Preferuję rosół drobiowo-wołowy z duża ilością włoszczyzny. Nigdy nie dodawałam żadnych mieszanek przyprawowych, jednakże postanowiłam to zmienić i spróbować mieszanki rosołowej firmy Digesta. Rosołowa premium to doskonała kompozycja przypraw oraz warzyw suszonych, znakomicie ulepsza i dopełnia smak każdej zupy szczególnie zup jarzynowych. Wersja Premium nie ma w składzie glutaminianu sodu polecana dla alergików. Charakteryzuje się niesamowitym smakiem i zapachem warzyw, ziół, gotowanego mięsa. Wszystkie te walory smakowo-zapachowe zamknięte są w sypkiej kompozycji ziół, warzyw i olejków naturalnych. Zastosowanie kulinarne przyprawy rosołowej jest bardzo szerokie.







Rosołek pyyycha 😻

Jednak nie samym rosołkiem człowiek żyje. W niedziele drugie danie obowiązkowo.
Ponieważ w przesyłce od Digesty otrzymałam przyprawę do steków postanowiłam i ją wypróbować.Grill argentyński jest idealnym dodatkiem do steków z rusztu. Wybitnie podnosi smak potraw mięsnych smażonych, pieczonych w piekarniku czy na patelni. W skład mieszanki przyprawowej wchodzi: sól, papryka czerwona słodka, kozieradka, gorczyca biała, cebula, cukier, czosnek, pieprz czarny, kolendra, aromat- (zawiera gluten), tymianek.








Co prawda ja swoje steki smażyłam na patelni a nie na grillu ale powiem Wam że smaku długo nie zapomnę. Przyprawa dodała takiego aromatu wołowince że po prostu palce lizać 💗💗💗
Mięso doprawiłam przyprawą i dodałam kilka łyżek oliwy, tak zaprawione odstawiłam do lodówki na 2godzinki.


Po dwóch godzinkach spędzonych w lodówce wrzuciłam na patelnie mięso wraz z oliwą i pokrojoną grubo cebulkę



Obsmażyłam przez 1min z każdej strony żeby zamknąć włókna... następnie dosmażałam z każdej strony po 5-6minut. Oto efekt 💙




Smacznego 😻


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger