MAXMASTER

Powitać sympatyków 😻
Dziś mam prawdziwą przyjemność przedstawić Wam firmę, którą większość z Państwa (zmotoryzowana część) zapewne zna.
Firma MaxMaster zadebiutowała na rynku w 2004r. Na początku działalności produkowali pióra do wycieraczek.  Z każdym rokiem wprowadzano nowe produkty, udoskonalano je i dziś firma może się pochwalić całą gamą produktów dla ludzi kochających swoje pojazdy.

Działalność firmy to :
- płyny eksploatacyjne
- dodatki do paliw
- kosmetyki samochodowe
- zapachy samochodowe
- akcesoria samochodowe

Dziś skupimy się na zapachach samochodowych.
Z racji iż otrzymałam od firmy  super zestaw zapachów, chciałabym się z Wami podzielić opinią na ich temat.


Taka oto pachnąca paczuszka zawitała u mnie.

Produkty dla Twojego samochodu...a wcale nie tylko. Zapachy można z powodzeniem stosować w domu, biurze, łazience a nawet w szafie.
W moich 2 szafach zagościły pachnące foliowe woreczki z zamkniętymi wewnątrz silikonowymi kuleczkami nasączonymi cudownymi aromatami. Aromat wydobywa się delikatnie i długo. Co do zapachów to otrzymałam 2 i początkowo nie mogłam się zdecydować czy wsadzić je do szafy czy jednak zjeść 😀 Zarówno Vanilia jak i Bubble Gum, pachną tak obłędnie, że dylemat miałam ciężki. No ale cóż- szafy wygrały 😈



O ile przy woreczkach sprawa zapachu była jasna od samego początku gdyż czuć nawet przez opakowanie to w przypadku puszek zawierających żel nie jest już to takie proste. I tu Firma postarała się abyśmy mogli poznać zapach odświeżacza bez otwierania puszki. Otóż na każdej puszeczce jest tzw.tester- dzięki potarciu go palcem możemy poznać zapach. Moim zdaniem doskonałe udogodnienie zwłaszcza dla takich ludzi jak ja (nigdy nie mogę się zdecydować jaki zapach wybrać gdy nie mogę go poznać organoleptycznie).

Zastanawiałam się jakiś czas gdzie w domu znaleźć dla tych ślicznotek odpowiednie miejsce jednak mój Szanowny Pan Małż pohamował moje zapędy. Okazało się że jak tylko wyzdrowieje i wróci do pracy to zabiera je ze sobą do DAF-ika 💚


Ostatni produkt to klasyczny i doskonale wszystkim znany odświeżacz w buteleczce   😍
 Ten oto "jegomość" zamieszka na kilka tygodni w moim starym (ale jarym) Fordzie 💙 Dostanie zapach New Car, może się poczuje młodszy i będzie śmigał jak nowy?


Jak widzicie również w tej wersji możemy sprawdzić zapach przed dokonaniem zakupu. Super sprawa i dodam że super zapach 💋


Bardzo chciałabym podziękować firmie MaxMaster za możliwość poznania moim skromnym zdaniem świetnych produktów i zdecydowanie zachęcam Państwa do zakupu i poznania zarówno zapachów jak i innych produktów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger