MAZURSKI BROWAR

Hej, mam takie pytanie- czy chodzi u Was listonosz w sobotę? U mnie ogólnie nie, stąd moje ogromne zdziwienie....Sobota rano, jeszcze przed 8 dobija się ktoś niemiłosiernie. No cóż, nie było wyjścia i trzeba było wstać. Otwieram drzwi, odrywam kolesia od dzwonka i nagle japa zaczyna mi się krzywić. Cóż ten Pan wyprawia, budzi człeka w środku nocy (miewam ostatnio problemy ze snem). Pan wręcza mi listę do podpisania i daje kopertę. No ok, taka jego praca więc grzecznie podpisuję i życzę miłego dnia. Zamykam szczelnie drzwi, otwieram kopertę i...
Sami spójrzcie jaka niespodzianka :)






Wybaczyłam listonoszowi przedwczesną pobudkę i jakoś tak od razu dzień rozpoczął się milej 😊
Bardzo dziękuję za niespodziankę  Mazurski Browar.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger