SZEFOWA POLECA

Bry :) Chciałabym Wam przedstawić moje kolejne danie popełnione przy użyciu niesamowitych przypraw firmy💙 Melanko💙
Dziś zaserwowałam sobie gulasz wieprzowy 😍z kopytkami. Mięso posypałam na bogato mieszanką przypraw, które są odpowiednikiem przyprawy tzw. Toskańskiej. Ponieważ wiek już nie ten wiec z solą staram się nie szaleć dlatego nie dodałam wcale 😝 Jedynymi dodatkami oprócz przyprawy był pieprz kolorowy.
Bardzo lubię eksperymentować w kuchni dlatego do kopytek dodałam niedawno otrzymaną mąkę kokosową.
Efekt zabójczy ( w pozytywnym znaczeniu)!!!!!
Gulasz pyszny, dzięki przyprawie mięso nabrało lekko ostrego smaku nic nie tracąc na wartości. Zdrowo bo bez dodatku glutaminianu sodu, same dobroci. Wygląd nie odda smaku i aromatu potrawy ale możecie mi wierzyć na słowo że jest pyszne.






                                           mniam, mniam :) Smacznego  💖💖💗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger