CHEMIKO - POSPRZĄTAJMY RAZEM ŁAZIENKĘ

Dzień dobry 😊

Piątkowy wieczór...
Wróciłam z pracy, po 11 godzinach łapania szpitalnych "zapaszków", obsługi pacjentów i chodzenia po oddziałach. Tak, powinni mi płacić z kilometra, zdecydowanie, byłabym bogatą kobietą. ..
Chwilkę pogadałam z mężem,  z kotami też ale publicznie się do tego nie przyznaję, i już 23!
Matko kochana, jak ten czas leci, wcale się nie dziwię, że niektórzy nie zdążą się przyzwyczaić do swego wieku.
Cóż, nie pozostaje nic innego jak udać się na zasłużony odpoczynek.
W poczuciu dobrze wykonanego planu dnia, składam swe obolałe lędźwie w wannie, wypełnionej gorąca wodą.
Leżakuję, mocząc cielsko i gdzieś kątem oka widzę to!!!
Szybka kalkulacja w głowie i pytanie: jasny gwint, kiedy myłam kabinę?

Już wiem, że sobota nie będzie dniem leniuchowania. Zaraz, zaraz, ale przecież mój dom błyszczy czystością, jak to możliwe, przecież szorowałam kabinę... No właśnie, kiedy ja ją szorowałam?
Kurcze, przechowuję w głowie dziesiątki wspomnień a to akurat uciekło. Trudno, widocznie skupiając się innych rzeczach, o tym zapomniałam  😂, nie zmienia to faktu, że sobota to kolejny dzień roboczy.
Sobota rano...
Wstałam, innego wyjścia raczej nie było, szybka kawka, lookniecie na Fb (a nóż ktoś coś ciekawego wrzucił), staram się jak najwięcej odpocząć i nałapać energii na czekające mnie porządki.
No dobra, czas zabrać się za robotę, samo się nie chce zrobić.

Uzbrojona w odpowiedni oręż, zmierzam do łazienki, i zabieram się za mozolną pracę.
Środek do regularnego mycia, rozpyla się w postaci pianki, która szybko usuwa osad wapienny z wody, brudu, osadu z mydła i kosmetyków. Intensywnie nabłyszcza bez polerowania. 
 Domowy Expert Kabiny Prysznicowe jest produktem przeznaczonym do bieżącego mycia. Dzięki zawartości nanocząsteczek, każde następne mycie będzie łatwiejsze! Radzi sobie również z wodą o średniej twardości.
No to rozpylamy...
Miałam poczekać aż płyn sam wszystko zrobi, ale myślę, co tak będę bezczynnie stać... Dobre serduszko mam to mu pomogę. Raz, dwa pomachałam gąbeczką, spłukałam i spojrzałam na efekt.
Jest, poważnie jest nieźle. Specjalnie umyłam najpierw tylko jedne drzwi.
                                                                 Sami oceńcie efekt.
Dla mnie bardzo zadowalający, więc machnęłam drugie drzwi i pozostałe szklane "ściany" wanny.
To, że czysto - plus.
To, że szybko - plus.
To, że bez zbytniego nakładu pracy - duży plus.
Ostatni plus za zapach jaki pozostał w pomieszczeniu. Świeży, cytrusowy zapaszek unosi się w całej łazience.
Dodatkowy plus za ochronę hydrofobową, cóż to za cud zapytacie? Ni mniej, ni więcej, tylko to, że płyn zabezpiecza powierzchnię przed działaniem wody, sprawia, że spływa ona z szyb i nie pozostawia śladów w postaci paskudnych kropelek.
No, jest pieknie i pachnąco. Wieczorna kąpiel będzie przyjemnością.
Płyn firmy Chemiko spisał się w 100%.

Niestety, muszę się z Wami pożegnać, wpadłam do kuchni zrobić sobie kolejną zasłużoną kawkę i ... tam też mam co zrobić 😂😂

Moi drodzy, w ten i inne środki czystości firmy Chemiko, możecie się zaopatrzyć poprzez zamówienie na ich stronie. Domowy Expert to marka prywatna firmy, którą polecam do bieżącego sprzątania.
P.S. Wszystkie ich produkty mają piękne kolorki 💙💚💛

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger