ENZIM - Z MIŁOŚCI DO CZYSTOŚCI

Witajcie moi mili 😊

Firma Enzim, to producent profesjonalnej chemii domowej. Firmę stworzyli młodzi, kreatywni ludzie z pasją, dzięki którym powstały innowacyjne i profesjonalne produkty, zapewniające czystość w naszych domach, biurach, firmach i wszędzie, gdzie tylko potrzeba.

Otrzymałam od firmy świetnej jakości produkty do codziennych prac porządkowych.





Co jest najważniejsze dla Was w środkach czystości? Dla mnie, najważniejszą rzeczą jest skuteczność ale lubię miłe dodatki w postaci, ładnego zapachu czy fajnego opakowania.

W tych środkach producent totalnie zaskakuje czymś bardzo innowacyjnym...

Pierwszym z produktów jest silny koncentrat do mycia podłóg:




E 311- to płyn do codziennego mycia podłóg, można go stosować do każdego rodzaju podłóg (za wyjątkiem takich z surowego drewna). Środek jest bardzo wydajny i przy zastosowaniu sugerowanej ilości przez producenta okazuję się, że jest niesamowicie tani - 7groszy za litr roztworu roboczego.
Stosować należy 60 ml koncentratu na 10L wody.

I teraz dochodzimy do świetnego rozwiązania jakie zastosował producent.
Jak widać na zdjęciach, każda butelka posiada miarkę do dokładnego odmierzania środka . Przyznam, że zawsze mam z tym problem, czego skutkiem jest używanie zbyt dużej ilości płynów.





Dzięki takiej miarce, udało mi się uniknąć problemu zużywania za dużej ilości płynów. Miarka z podziałką na: 20, 40 i 60ml, zapewni idealne dozowanie produktów. Dzięki miarce oszczędzamy zatem pieniądze, czas i energię włożoną w sprzątanie. Dzięki zastosowaniu miarki, dozujemy idealną ilość płynu dla najlepszych efektów.
Czyż to nie cudowne rozwiązanie?




Kolejnym produktem z asortymentu jest koncentrat do mycia powierzchni zmywalnych:





E 511 - płyn po rozcieńczeniu nadaję się do codziennego czyszczenia wszelkich powierzchni, zarówno mebli jak i szyb. Uniwersalny płyn najlepiej działa jako roztwór - 60ml płynu na 10Lwody.
Najlepsze i najszybsze efekty uzyskamy, jeśli po rozcieńczeniu koncentratu przelejemy go w butelkę ze spryskiwaczem. Jest to też najłatwiejsza forma używania tego środka. Po spryskaniu czyszczonej powierzchni należy przetrzeć szmatką lub ręcznikiem papierowym i gotowe. Płyn nadaje mytym powierzchniom delikatny połysk, delikatny zapach oraz właściwości antystatyczne.


Ja po rozrobieniu koncentratu przelałam go do takiego spryskiwacza i w tej formie sprzątanie idzie migiem.
A teraz kilka słów prawdy...
Wiecie, że mam do czynienia z różnymi preparatami, jedne są lepsze inne gorsze. Te produkty powaliły mnie na kolana. Zarówno działanie jak i pozostający zapach są doskonałe. Postaram się znaleźć w mieszkaniu bardzo zabrudzone miejsce i zademonstrować Wam działanie 😁a jak nie znajdę to poświęcę kilka dni i doprowadzę do stanu tragicznego i wstawię fotki.

Znalazłam w domu miejsce gdzie niestety jest syf totalny, z racji iż bardzo rzadko tam sprzątam. Efekty zademonstruję Wam na filmiku :)





Kolejnym produktem jest koncentrat do sanitariatów:






E 411 - to skoncentrowany płyn do mycia wszelkiego rodzaju sanitariatów oraz innych miejsc z nasiloną ilością osadzającego się kamienia wapiennego. Tak jak w przypadku pozostałych środków, należy go rozcieńczyć w proporcji 60ml na 10 L wody. Również ten środek najlepiej działa, gdy spryskamy czyszczoną powierzchnie. Jednak w zależności od stopnia zabrudzenia lub ilości kamienia, proponuję pozostawić środek na trochę dłużej aby dać mu czas na zadziałanie. Po odczekaniu tego czasu należy przetrzeć gąbką czyszczoną powierzchnię a następnie spłukać wodą.
Pozostawia przyjemny zapach i czystą powierzchnię, usuwa kamień, rdzę oraz posiada właściwości antybakteryjne.

Ostatnim produktem jaki otrzymałam jest silny koncentrat do mycia wszelkich powierzchni:




E 321 - jest to płyn do gruntownego mycia wszelkich powierzchni. Ten środek polecam każdemu, kto musi doczyścić stary, zastały brud.
Środek rozrabiamy w proporcjach 180ml na 10L wody. W zależności od mytej powierzchni spryskujemy lub rozprowadzamy roztwór i pozostawiamy na kilka minut. Po tym czasie można przeszorować powierzchnię, następnie zebrać rozpuszczony brud.
Ponieważ środek jest bardzo silny, nie nadaje się do stosowania przy codziennych porządkach, jedynie do porządnie zaniedbanych. Środek usuwa smary, oleje oraz gumowe ślady po wózkach i butach.


Tak jak pisałam na początku, są to profesjonalne środki czystości,  zapewniające idealną czystość zarówno w domu, jak i w każdej firmie. Środki można stosować zarówno do mycia ręcznego jak i maszynowego.
W celu zapoznania się z cennikiem, lub zadania jakichkolwiek pytań, polecam bezpośredni kontakt z firmą.

Polecam z czystym sumieniem zarówno firmę za super kontakt, ale przede wszystkim polecam ich produkty. W moim mniemaniu są genialne 💙💜💙












14 komentarzy:

  1. Bardzo spodobały mi się opakowania. Są bardzo praktyczne. Na pewno teraz sprzątanie jest czystą przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z miarką w opakowaniu! Do nakrętki nie zawsze chce mi się nalewać, a tak nie ma wyjścia, spojrzeć trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze lałam "na oko", efekt był taki, że przelewałam proponowaną ilość, przez co środek starczał mi na mniej czasu niż powinien :D

      Usuń
  3. ta miarka to rewelacyjny pomysł, tez mam problemy z za duża ilością detergentu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio unikam takich silnych detergentów na rzecz naturalnych środków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo a jakie to środki jeśli możesz się podzielić wiedzą?

      Usuń
  5. O jak dobrze się dowiedzieć do nowych środkach czyszących

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow wyglądają ciekawie i bardzo obiecująco. Efekt na filmiku z lodówką super😀 mi by się przydał taki do okapu i szafek które są obok okapu☺ a taką miarkę wbudowaną to chyba pierwszy raz widzę fajne rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej Anetko, ja też pierwszy raz się spotkałam z taką miarką. Super pomoc :) Powiem Ci, że środki są doskonałe, zarówno działanie jak i zapachy. Płyn do gruntownego czyszczenia pachnie jak najlepszej marki cygaro <3

      Usuń
  7. Ja natomiast jestem bardzo ciekawa środków czystości które są ekologiczne jak https://ludwikekologiczny.pl/dlaczego-ludwik-ekologiczny/ . Czy może ktoś z Was już testował? Wydaje mi się, że w przypadku chemii domowej powinno się brać pod uwagę to, aby środki czystości były jak najmniej szkodliwe

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie warto zwracać uwagę na skład środków czystości! Tutaj https://www.inco.pl/dzialalnosci/marki-wlasne można sobie sprawdzić szeroką gamę produktów ekologicznych do sprzątania domów czy pomieszczeń wielkopowierzchniowych

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger