RADMAK STUDIO HERBA-CAFE

Witajcie kochani, ponieważ ostatnimi czasy mam bardzo wiele przemyśleń dotyczących zarówno życia jak i zdrowia, chciałabym kilkoma z nich się z Wami podzielić.
Nie żyję zdrowo i nie wstydzę się do tego przyznać...Palę papierochy (niestety wróciłam do nałogu), piję alkohol, żłopię ogromne ilości kawy i niezdrowo się odżywiam.  Z tego powodu właśnie czasem nachodzi mnie myśl że należałoby zmienić swoje życie. Człowiek najmłodszy już nie jest więc chyba pora zadbać trochę o Siebie.
Rzucenie fajek zakończyło się porażką ale zapewniam że będę nadal próbować jak tylko sytuacja życiowa się poprawi,. Alkohol w małych ilościach podobno nie szkodzi więc też nie ma powodu go kompletnie odstawiać. No i tu dochodzimy do punktu KAWA!. Faktycznie pochłaniam hektolitry tego jakże ukochanego napoju. Nie zamierzam "rzucać tego nałogu"gdyż nie wyobrażam sobie życia bez niej, jednakże postanowiłam pić dobrą kawę skoro już muszę.
Na naszym rynku funkcjonuje wiele palarni i producentów kawy.Po dokładnym zapoznaniu się z kilkoma z nich znalazłam takie perełki jak firma, którą chcę Wam dziś przedstawić.
Palarnia kawy "Radmak"  ze Złotorii łączy ze sobą zarówno doświadczenie jak i pasję w wypalaniu kawy. Kawa wypalana jest w sposób tradycyjny co pozwala na wydobycie najlepszego aromatu.
Dzięki uprzejmości właściciela palarni miałam okazję wypróbować dwa rodzaje kawy.

Mogę napisać elaborat na temat tych kaw ale ograniczę się do kilku najważniejszych zdań.Smak i aromat zamknięty w małych torebeczkach w zupełności oddaje opis znajdujący się na stronach producenta. Otwierając opakowanie ma się wrażenie że siedzimy w małej włoskiej kafejce i pijemy najlepszą kawę na świecie. Można pofantazjować... Delikatny smak, bez wyczuwalnej nadmiernej kwasowości...coś pysznego.
I tu dopiero niespodzianka- otóż firma posiada certyfikat jakości WNP, który jest przyznawany w ramach programu Wyroby Naturalne Polska.
Program ma na celu wyodrębnienie spośród Producentów najlepsze produkty rolno-spożywcze produkowane przez małych i średnich Polskich producentów. Jakość produktów jest potwierdzana badaniami laboratoryjnymi. Produkty z Certyfikatem Wyroby Naturalne Polska są bez konserwantów, dodatkowych polepszaczy, konserwantów oraz wolne od GMO.

Reasumując, jeśli pochłaniacie tak jak ja duże ilości kawy to przynajmniej zadbajcie o jakość pitego napoju 💗Pozostawiam Wam temat do przemyślenia a ja idę napić się przepysznej kawki.
              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger