CONDENSSA 2

Witam wszystkich 😊
Do dzisiejszego testu przygotowywałam się przez tydzień. Powód? Prozaiczny, mianowicie chciałam pokazać dogłębne działanie środka do czyszczenia kuchenek i piekarników. 


Ponieważ jak większość gospodyń domowych sprzątam kuchnię codziennie, więc plamy jakie powstają na kuchence w czasie gotowania wystarczy przetrzeć woda z płynem do naczyń. W takiej kuchni nie ma "miejsca" na testy. Postanowiłam więc nie myć kuchenki przez tydzień i bardzo intensywnie "zadbać" o jej stan zasyfienia... Nie było łatwo, kilkadziesiąt razy już robiłam podchody aby ją umyć ale wytrwałam 😁  Oto efekt...


Producent zapewnia że wystarczy spryskać zabrudzoną powierzchnię i pozostawić na 5 min.Dokładnie tak postąpiłam. Po ok.5min. przetarłam zwykłą gąbką do mycia naczyń...






Przyznaję że środek działa cudownie, każde zabrudzenie schodzi bez najmniejszego problemu. Nie ma potrzeby używania siły, dzięki czemu unikamy zarysowań. Produkt jak najbardziej zdał egzamin na 5+. Polecam z pełnym przekonaniem co do działania. Należy pamiętać że tego typu środki są drażniące więc należy używać tylko i wyłącznie w rękawiczkach. A oto efekt końcowy 😁😍


Moim zdaniem środek jest super i zostanie ze mną 💙💚💜

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger