MAKO

Dzień dobry poobiednio 😊
Dziś chciałabym Wam przedstawić firmę, której produkty cofnęły mnie do lat dzieciństwa.
Firma Mako to producent słodyczy 💗💗💗 Istnieje na naszym rynku już 39lat i stale się rozwija.
Nadrzędnym celem firmy jest produkcja słodyczy o jak najlepszej jakości oraz jak największe zadowolenie klientów.
A teraz spójrzcie jaką piękną pakę dostałam.


Tak więc jak widzicie pod moimi szczęśliwymi aniołkami zagościła cała masa pyszności 💖💓💔
Nikt długo by nie wytrzymał żeby tych dobroci nie spróbować od razu, a już z pewnością nie ja.
W pierwszym odruchu złapałam oczywiście za rurki z kremem...



 Do tej pory pamiętam jak babcia odbierała mnie z przedszkola i codziennie wchodziłyśmy na rurkę do cukierni. Ciastka wytwarzane przez Mako właśnie mi ten smak przypomniały. Miłe wspomnienia, człowiek nie miał wtedy żadnych większych problemów niż ten jakie ciastko wybrać czy w co się bawić na podwórku. Czasem chciałabym się cofnąć w czasie i zapomnieć o teraźniejszości, dorosłych problemach i smutkach. Rozsmakowałam się w tych rureczkach i zapomniałam o całym świecie...



Kolejna pozycja pod aniołkami to beziki.



Mmmmniami, pyszne, słodziutke, rozpływają się w ustach. Doskonały dodatek do popołudniowej kawki. Pamiętam jak miałam kiedyś ambicje zostać żoną idealną i piekłam po nocach bezy 😀 Przyznaję bez bicia że moje były duuużo gorsze dlatego cieszę sie że zaprzestałam tych niecnych praktyk i że jest ktoś kto robi idealne bezy. Ponieważ są produkowane w różnych smakach i kolorach doskonale nadają się do dekorowania deserów.



A teraz pora Murzynki


Co prawda jest lato i każdy z Nas zajada się lodami, jednakże są i takie pochmurne dni jak dziś i wtedy miło się rozsiąść i delektować smakiem tzw.ciepłych lodów. Do niedawna kupowałam takowe ciacha w pobliskiej cukierni ale odkąd zmienili recepturę i robią je na kwaśno niestety musiałam zrezygnować. Z radością więc odkryłam że śmietankowe nadzienie jak i czekoladowa polewa w "lodach" Mako to właśnie smak za którym tęskniłam.

Największą furorę jednak robią oponki.



Przepyszne chrupki kukurydziane w polewie toffi. Nie można się od nich oderwać...Już niby człowiek jest zasłodzony na maxa ale i tak odruchowo sięga po kolejną oponkę lub kuleczkę 😀😀Zaczęłam się łapać na tym że muszę sama przed sobą chować ciasteczka. Tak więc zapewniam Was że jeśli raz spróbujecie to ciężko będzie poprzestać na kilku 😜

Tak więc ja Nam naszykowałam skromną porcyjkę na dzisiejszy deser i życzę Wam i oczywiście sobie, smacznego 💗


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger