DIGESTA- WIEPRZOWINKA PIECZONA

Witajcie, dziś kolejny obiad "sponsorowany" 😁
Przedstawię Wam moją propozycję na wykorzystanie przyprawy do wieprzowiny pieczonej firmy Digesta.
Przyprawa wieprzowina pieczona służy do nacierania mięsa przed pieczeniem, idealnie nadaje się jako marynata. Mieszanka dzięki bogatemu składowi wybitnie podnosi smak mięs. Jest też idealnym dodatkiem do sosu. W skład mieszanki przyprawowej wchodzi: sól, papryka czerwona słodka, cebula, czosnek, cukier, gorczyca biała, papryka czerwona chili, pieprz czarny, gałka muszkatołowa, cząber, bazylia, ziele angielskie, curry.





Oto moja propozycja: Schab zapiekany w woreczku.

Schab lekko rozbijam, dzięki temu mięsko nie wyjdzie jak podeszwa.



Posypuję mięso przyprawą, lekko wcieram.


 Z użyciem przyprawy, oliwy i wody przygotowuję podstawę do sosu.


 Pakuję do woreczka mięsko i przygotowaną bazę do sosu. Tym razem nie obtaczałam mięsa w mące ale można wtedy sos wyjdzie gęściejszy.



 Pieczemy ok.40min. w temp.200st.


I...gotowe 💣Ja podałam z ryżem bo akurat mieliśmy na to chęć.

Smacznego 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger