BEAUTY TESTER - BELL - MAKIJAŻOWE CUDEŃKA, CZY MI PASUJĄ?

Dzień dobry moi drodzy 😊

Ostatnimi czasy uśmiechnęło się do mnie szczęście i dzięki BEAUTY TESTER, dostałam się do testowania kosmetyków kolorowych firmy BELL.
Przyznam szczerze, że dawno miałam ochotę przetestować jakieś produkty Bell ale jakoś się nie składało, stąd moja ogromna radość, gdyż dostałam kosmetyki z najnowszej kolekcji HAWAIIAN OCEAN.
Tak przedstawia Nam się firma Bell: Od ponad 30 lat jesteśmy liderem wśród polskich producentów kosmetyków. Nasze produkty są z sukcesem sprzedawane na rynkach kilkudziesięciu krajów, zarówno Europy Środkowo – Wschodniej jak i Europy Zachodniej. Jesteśmy obecni między innymi na tak wymagających i konkurencyjnych rynkach jak: Francja, Hiszpania, Portugalia, Włochy, Grecja, Rosja, Ukraina, Litwa, Łotwa, Białoruś, Słowacja, Bułgaria, Rumunia, Islandia, Pakistan, Azerbejdżan, RPA oraz Bliski Wschód. Ostatnio, do grona odbiorców kosmetyków marki Bell dołączyły: Singapur, Hong Kong oraz Estonia, a także Maroko, Iran, Tajwan oraz kraje skandynawskie. W sumie nasze produkty są eksportowane do około 50 krajów.
Czyś już sam wstęp nie zaprasza do zapoznania się z ofertą firmy? Mnie zachęciło i to bardzo, dlatego dziś kilka słów o najnowszej serii kosmetyków kolorowych.
Na pierwszy ogień rzucimy Hypoalergiczny puder brązujący.


                                             HYPOAllergenic Fresh Bronze Powder
Puder brązujący ma zaskakująco wiele zastosowań. HYPOAllergenic Fresh Bronze Powder wyrównuje koloryt skóry, a dodatkowo może służyć do wymodelowania twarzy oraz zastąpić róż do policzków. Sprawia, że twarz wygląda jak muśnięta słońcem. Kolor jest delikatny, a efekt można wzmacniać kolejnymi warstwami. HYPOAllergenic Fresh Bronze Powder nie zawiera substancji zapachowych. 
Odpowiedni dla osób o skórze wrażliwej i skłonnej do alergii.
No dobrze skoro nadaliśmy naszej cerze piękny, słoneczny kolor to dodajmy troszkę "życia" oczom, wszak to one są zwierciadłem duszy 😍
 Per Lagoon to cienio-rozświetlacz, w kasetce mamy więc trzy piękne, błyszczące kolory: biel, róż i brąz.
Świetnie napigmentowane, aksamitne wręcz w dotyku, idealnie się nakładają i nie sypią. Tworzą piękną otoczkę oka, wydobywając i odkreślając kolor. Szczególnie mocno docenią je kobiety o dość głęboko osadzonych oczach.

Delikatne, błyszczące kolory świetnie współgrają z każdym kolorem oczu i pasują na każdą okazję.

Teraz może przejdźmy do części twarzy, którą uwielbiają mężczyźni czyli... ust.
I tutaj przyznam, że BEAUTY TESTER idealnie trafił w mój gust 💙, przysyłając mi do testów pomadkę w pięknym, ciemnym i mocnym odcieniu- 04VOLCANO.

Pomadka jest miękka, dzięki czemu świetnie się nakłada, trwałość jak dla mnie całkiem ok, wytrzymuje na ustach ok.3-4 godzinki bez konieczności poprawiania. Pomadka nie tylko pięknie błyszczy ale co ważne, nie wysusza delikatnej skóry ust.
Maleńkie, błyszczące drobinki rozświetlą usta, które będą kusiły kształtem i piękną barwą. Dodatkowo tak mocny, ciemny kolor, ślicznie podkreśla biel zębów. Dodatkowym atutem jest piękny, słodki zapach pomadki. `Tak zaakcentowane usta z pewnością przyciągną uwagę ukochanego mężczyzny.

Na koniec chciałabym Wam zademonstrować lakier do paznokci, który również otrzymałam w ramach udziału w testowaniu- o dźwięcznej nazwie Coral Reef.
Niesamowicie delikatny kolor lakieru sprawia, że po nałożeniu wydaje się nadawać mu jedynie poświatę. Patrząc na buteleczkę ma się wrażenie, że kupujemy zielony kolor lakieru, jednak wystarczy ją lekko przechylić aby dostrzec, że ma piękny różowy odcień. 
Po nałożeniu, lakier bardzo szybko schnie, jest też dość trwały. Jeżeli chcemy uzyskać jedynie delikatną poświatę na paznokciu, wystarczy pomalować raz, natomiast, jeżeli oczekujemy mocniejszego efektu, musimy liczyć się z nałożeniem 2-3 warstw.
Ponieważ pracuję w szpitalu, nie wolno mi mieć pięknych, długich i kolorowych paznokci ( nad czym ubolewam), ale muśnięte tak delikatnym lakierem nie stanowią problemu nawet w mojej racy a cieszą oko.

No cóż, nie pozostało mi nic innego jak tylko pokazać Wam jakie efekty uzyskałam na mym licu, dzięki użyciu kosmetyków BELL.
Wiem, wiem, szału nie ma 😀 ale możecie mi wierzyć, że to efekt wow 💙💙
Jeśli i Wy macie ochotę poznawać i testować kosmetyki różnych marek, to z prawdziwą przyjemnością zapraszam Was do rejestracji na stronie BEAUTY TESTER, gdzie otrzymacie swoją szansę na różne kampanie.

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger