ONECOFFE - AROMAT SZCZĘŚCIA

Dzień dobry 😊

Nawet nie macie pojęcia jak bardzo się cieszę z mojej manii chomikowania. Gdyby nie to że zakamuflowałam stary młynek do kawy, z pewnością nie miałabym okazji wypróbować jednej z lepszych kaw jakie piłam 😍

Jakiś czas temu zwróciłam się z prośba do palarni kawy OneCoffe z prośbą o przesłanie próbek produktu celem przetestowania.

Jak już zapewne wiecie uwielbiam kawę i wszystko co z nią związane, dlatego staram się pozyskać i wypróbować każdy możliwy asortyment. Szczególnie interesują mnie małe palarnie, które w wypalanie kawy wkładają całe serce, doświadczenie i pasję. Taką właśnie firmą jest w moim mniemaniu OneCoffe.
Nie powiem że wielkie firmy produkujące są dużo gorsze ale nigdy w życiu nie mogą rywalizować z małymi palarniami w jednej zasadniczej kwestii - kwestii smaku i aromatu.

Składając zamówienie w tej małej, rodzinnej firmie, otrzymujemy gwarancję świeżości ponieważ kawa która ma do nas trafić jest prażona dopiero po przyjęciu zamówienia. Co z tym związane, nie otrzymujemy produktu wcześniej zmagazynowanego ( który z różnych przyczyn może się okazać źle zabezpieczony i np:zwietrzały) tylko świeży, doskonałej jakości i pełnowartościowy.

Nie wiem jak Wy ale ja jeszcze pamiętam czasy kiedy w sklepach było tylko kilka gatunków kawy i tak na prawdę nie miało się zbyt dużego wyboru co pijemy. W dzisiejszej dobie, dzięki takim fascynatom kawy jak właściciele Onecoffe, mamy możliwość delektowania się smakiem świeżo zmielonych i wypalonych, ziaren kawy z Etiopii, Indonezji czy Nikaragui.



Pragnę również nadmienić ze kawa wypalana jest najstarszym sposobem, czyli tradycyjne w piecu przy użyciu drewna dębowego a więc powoli, z namaszczeniem, dzięki czmu wydobywa najlepszy aromat z ziaren. Nikt nie zwraca uwagi na to że to proces czasochłonny, gdyż najważniejszy jest smak i zadowolenie klienta.

No cóż, ja zabieram filiżankę ze świeżo zmieloną kawką i idę poczytać. Jeśli też macie ochotę delektować się aromatem tego boskiego napoju to zapraszam Was do złożenia zamówienia o tutaj 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger