Dla Kociarzy :)

Witajcie moi drodzy 😻
Dziś otrzymałam przesyłkę na którą muszę przyznać że czekałam z ogromnym zaciekawieniem.
Każdy właściciel kota chyba byłby tak samo zaintrygowany jak ja.
Jak wiadomo kot to nie tylko nasz przyjaciel ale również domownik, który ma takie same potrzeby jak my - również fizjologiczne. To co się wiąże z takimi potrzebami to tzw.kuweta. Sama w sobie kuweta to nic strasznego, w tych czasach i przy obecnym ogromnym wyborze nie musi ona szpecić naszego mieszkania...
Co innego sprzątanie kociej toalety.. Nie znam kociarza który powiedziałby "kocham sprzątać w kuwecie". Ja też nie należę do  "fascynatów"sprzątania w kibelku 😝 Żeby nie wiem jak pachnący żwirek kupować, nigdy ta czynność nie będzie należeć do przyjemnych.
I tu kochani pojawia się propozycja firmy WCkici.
WCkici to zestaw nakładek do nauki kota załatwiania potrzeb do toalety.
W 2011r. po latach doświadczeń z własnymi zwierzakami powstał pomysł podzielenia się tą metodą z szerszym gronem zainteresowanych. W ten oto sposób powstał produkt, który dziś ma całą rzeszę zwolenników i zadowolonych klientów.







Proces nauki korzystania kota z toalety jak zapewnia producent jest zupełnie bezpieczny dla naszych milusińskich. Trzeba ten czas podzielić na 9 etapów i stosować bezwzględnie każdy etap przez zalecany czas.
Etap pierwszy: przenosimy kuwetę do toalety i stawiamy bardzo blisko muszli. Etap ten ma trwać tydzień. Właśnie przeniosłam kibelek kotów do mojego kibelka :) Sprawozdanie za tydzień :D

Wiele bym dała za pozbycie się "ozdobnika" w postaci kuwety z domu dlatego będę dbała o to aby metoda okazała się skuteczna.
Serdecznie dziękuję firmie WCkici za tak cudowny prezent. Jesteście nieocenieni 💕💗
Zapraszam wszystkich do śledzenia poczynań moich maluszków 😈




Póki co Tycjan woli z daleka popatrzeć na nowy nabytek 😍 ale mam nadzieję że go pokocha...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger