ALMUS


Witajcie, dziś chciałabym poruszyć dość kontrowersyjny temat...
Przeszukałam kilka blogów na których są testowane produkty i nigdzie nie znalazłam testowania papieru toaletowego. Wiem, wiem, nie jest to łatwy temat ale nie możemy zachowywać się jakby nie istniał proces wypróżniania. Ponieważ na moim blogu przedstawiam Wam tylko produkty, które otrzymałam a nie kupiłam, postanowiłam podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami właśnie na temat środków higienicznych. Z powodu mojej choroby (gruczolak cewkowy) papier toaletowy dobieram dość starannie. Przede wszystkim stawiam na miękkość i wytrzymałość. Szczytem luksusu jest papier z balsamem. I tu doskonale wpisuje się oferta firmy💛 ALMUS💛
Firma rodzima, powstała w 1997r. i od tamtej pory sukcesywnie się rozwija, nie zapominając jednak o podstawowych założeniach, czyli o zaoferowaniu swoim klientom towaru najwyższej jakości.
W 2010 firma wprowadziła na rynek serie ekskluzywnych papierów domowych o wyjątkowej jakości- ALMUSSO
W ofercie znajdziemy papiery toaletowe, ręczniki papierowe oraz oczywiście chusteczki higieniczne. Produkty występują w wielu wariantach dzięki czemu każdy może znaleźć produkt, który mu odpowiada.
Dzięki uprzejmości firmy otrzymałam możliwość wypróbowania 3-warstwowego papieru z serii Decorato. Oprócz cech typowych dla marki czyli wytrzymałości, papier zdobiony jest delikatnym wzorem co daje dodatkowo efekt dekoracyjny w toalecie.





Kolejnym świetnym produktem jaki otrzymałam są ręczniki papierowe jakże niezastąpione w każdym domu.  Najważniejsza cechą dla mnie jest chłonność. Zależy mi aby nie używać pięciu listków do małej plamki płynu gdyż jest to totalnie nieekonomiczne. I znów okazało się że produkt firmy Almus sprawdza się doskonale. Zarówno chłonność jak i rozmiar rolek są idealne.






Ostatni prezent to chusteczki higieniczne z dodatkiem balsamu 💗 Każdy, kto choć raz miał porządny katar przez kilka dni, doceni te mięciutkie, delikatne,dodatkowo nasączone balsamem chusteczki. Zapach w moim przypadku lawendy czuć nawet przy zapchanym nosie.




Z czystym sumieniem mogę Wam polecić produkty tej firmy. Sprawdziły się w 100%. Są też łatwo dostępne i w całkiem dobrej cenie. Myślę że następnym razem kiedy będziecie robić zakupy, poświęcicie kilka minut na poszukanie produktów właśnie firmy Almus.

Bardzo dziękuję zarówno za możliwość przetestowania produktów jak i za dodatkowy prezent czyli gadżety firmowe:
- 4 super długopisy
- super notesy
- 3 smycze
- pięknie wydany katalog produktów


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger