NANOMAX 2


Kolejny świetny środek z serii Nanomax od firmy Dynamic.
Płyn do czyszczenia grilla, piekarników, wędzarni i kominków.
Profesjonalny środek do gruntownego i skutecznego czyszczenia, usuwa tłuszcz, resztki potraw i spieczone zabrudzenia.

Ponieważ nie posiadam w mieszkaniu grilla a piekarnik mam czysty, postanowiłam postawić przed środkiem ciężkie zadanie i wyczyścić kominek 😁
Ostatnio było kilka dni chłodniejszych więc mogłam pozwolić sobie na to aby napalić, "postarać się" aby porządnie ubrudzić szybę, dzięki czemu test będzie bardziej wiarygodny.




Po upewnieniu się że piec porządnie wystygł zabrałam się do pracy. Szyba jak widać "uwalona" okrutnie  😁




Spryskałam dokładnie szybę i obramowanie, pozostawiłam na ok.2-3 minuty aby środek mógł zadziałać... Następnie zwykłą gąbką do zmywania naczyń przecierałam zarówno szybę jak i żeliwne drzwiczki.




Przyznam że efekt końcowy bardzo mnie zaskoczył. Na ogół czyszczenie kominka to była dość żmudna i ciężka praca. Okazało się że z produktem firmy Dynamic jest to bardzo prosta czynność, która ie zabiera więcej niż 20minut czasu 😍
Z takim pomocnikiem jestem gotowa czyścić kominek codziennie.




 Moim zdaniem Środek zdał egzamin jak najbardziej. Piec posiadam 25 lat więc szyba nie jest już piękna, przeźroczysta a mimo wszystko wygląda zacnie po użyciu płynu.
Polecam jak najbardziej 💛💛💛

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger