MONTE SANTI WINOGRONOWA PRZYJEMNOŚĆ

Dobry wieczór 😊

Dziś mam dla Was coś wyjątkowo dobrego, słodkiego i z procentami (ale spokojnie, niewielka ilość).
Całkiem niedawno udało mi się zakwalifikować jako ambasadorka Monte Santi, do wypróbowania dwóch nowych smaków win: biała truskawka i białe winogrono.

Degustację zaczęłam od "białego winogrona"...
Nooo, powiem szczerze że dawno nie piłam dobrego winka a to jest wybitnie dobre.
Bardzo orzeźwiający smak, nie za słodkie, nie za kwaśne, po prostu doskonale zrównoważony smak.  Bardzo fajnie wyczuwalny smak i aromat winogrona.


Zapewne zastanawiacie się cóż to jest ta ameba z granatowymi kulkami ❓ No Szanowni Państwo, to taki słodko-kwaśny dodatek do winka czyli... galaretka winogronowa z borówkami 💗

Proponuję wszystkim moim znajomym i nie tylko zaobserwować profil Monte Santi aby nie przegapić kolejnej szansy testowania nowych produktów 💙💙

Tymczasem ja udam się na dokończenie degustacji a Wam wszystkim życzę miłego sobotniego wieczoru 👄

Do poczytania kochani 💜

2 komentarze:

  1. Monte Santi najsmaczniesze winko jakie piłam i też mogę wszystkim bardzo polecić z czystym sumieniem 😊pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger