COFFEE STYLE

Witajcie moi mili 😊 w ten piękny, słoneczny dzień.
Od czego zwykle zaczynacie dzionek? Ja od porządnej kawy. Nie jakiejś rozpuszczalnej, cappucino, tylko czarnej, dobrej, parzonej kawki.
Dzięki uprzejmości palarni kawy💜 COFFEE STYLE💜 dostałam możliwość wypróbowania trzech smaków pysznej kawy.
Taka mnie przy okazji naszła refleksja...co jest najważniejsze przy tworzeniu czegokolwiek? Moim skromnym zdaniem to zamiłowanie zarówno do wykonywanej pracy jak i do produktu, który się wytwarza. W przypadku firmy Coffee Style odniosłam wrażenie że takie właśnie podejście preferują. Wkładają całe serce, czas i zaangażowanie w to aby ich kawa była najlepsza.
Palarnia istnieje od 2013 roku i od tego czasu zdobyła wielu zachwyconych  klientów (lokale gastronomiczne, firmy i instytucje). Założyciel i właściciel firmy wiele poświęcił wiele lat na poznanie rynku i potrzeb klientów. Dla tej rodzinnej palarni kawa to nie tylko zwykły napój. "Kawa to rozkosz, to poezja smaków"-takie motto widnieje na stronie.
Tak więc w moim domku króluje aromat Włoch 💖 Chciałabym Wam przekazać choć odrobinę tego aromatu...cudowny 💓Niestety nie da się, wiec musicie mi wierzyć na słowo.
Życzę wszystkim miłego dzionka i smacznej kawusi.










                

                                                                  Dziękuję Coffee Style💚

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger