ARA 4

Dzień dobry wszystkim 😊

 Często pokazuję Wam jak sprzątam więc wydawało by się że powinnam mieć w domu błysk. Jednakże są dwa takie miejsca w które zaglądam naprawdę sporadycznie...Miedzy szafką a kuchenką i z drugiej strony kuchenki. Wczoraj postanowiłam właśnie tam posprzątać...Przyznam że ogromnie mi wstyd 😕 ale dzięki temu że zapuściłam te miejsca ogromnie, mogłam wypróbować działanie kolejnego środka firmy ARA.
Wydawałoby się że zwykły płyn nie da rady mocnym zabrudzeniom. Oj jakże bardzo się pomyliłam...SIN LUX spisał się rewelacyjnie!!!! Uporałam się z brudem w kilka minut, bez tarcia, zarysowań i zmęczenia. Jeśli tylko będziecie potrzebowali silnego płynu bez zastanowienia polecam Sin lux do kuchni. Czyści okapy, blaty, lamperie, kuchenki i szczerze mówiąc to chyba wszystkie powierzchnie w których "króluje" tłuszcz i brud.
Fotki jak zwykle na dowód działania środka 💖















                       

                                                             Dziękuję💚💚 ARA 💚💚

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger