HANDCRAFT - CIASTKA DLA KAŻDEGO ŁASUCHA

Dobry wieczór 😊

Czego oczekujemy od słodyczy? Głupie pytanie... Przede wszystkim pysznego smaku, cudownego aromatu i jak najmniej substancji szkodliwych, takich choćby jak sztuczne barwniki czy polepszacze.
Fito to marka produktów, które są dziełem firmy.HandCraft. 
Firma znajduje się w Starym Sączu i zajmuje się produkcją ciast, ciastek, ciasteczek i przekąsek. Na rynku wyróżnia ich smak, jakość, cena oraz skład produktów. Jak sami piszą są to produkty bez "ściemniaczy" 💙
                              Do spróbowania od firmy otrzymałam wielką pakę produktów.
 Przyznam, że ciężko byłoby mi wybrać te jedne, jedyne, najlepsze ciacha, gdyż wszystkie zachwycają zarówno smakiem jak i wyglądem (ręczne zdobienie).
Przykładem pięknych ciasteczek są kruche ciasteczka, polane i zdobione lukrem. Niby zwykłe, kruche ciastko a buzia sama się śmieje, gdy się na nie patrzy. Smaczne, kruche ciastka, w sam raz do porannej kawki, nie są zbyt słodkie, dzięki czemu możemy zjeść więcej bez uczucia zasłodzenia...
Ponieważ paczkę otrzymałam przed świętami wielkanocnymi, były one doskonałym dopełnieniem i ozdobą świątecznego stołu.
               Równie pięknie prezentowały się ślicznie ozdobione kruche babeczki dekoracyjne
Czyż nie są śliczne? Miękkie, delikatne, kruche babeczki, smakują wyśmienicie każdemu, bez względu na płeć czy wiek. Ponieważ są to ciasteczka okazjonalne, nie ma co ich szukać w ciągłej sprzedaży, jednak warto rozejrzeć się za nimi w okresie przedświątecznym.                                  
                             Do świątecznego zestawu dołączył również makowiec...
Szczerze mówiąc, makowiec zawsze kupuję na święta Bożego Narodzenia, na Wielkanoc raczej baby, mazurki czy serniczki, jednak tym razem się skusiłam i możecie mi wierzyć, że nie żałuję. Ciasto na szczęście z tych wilgotnych a nie wysuszonych jak wiór, naturalny mak i kandyzowane skórki pomarańczy w ilości takiej jak lubię (czyli na bogato), troszkę nie współgrały mi wiórki kokosowe, którymi ciasto było dość mocno obsypane a za którymi nie przepadam. Pomijając ten drobny fakt, ciasto okazało się przepyszne i o dziwo zrobiło furorę wśród gości. Trochę się śmiali, że pomyliły mi się pory roku i święta ale po spróbowaniu makowca, żarty się skończyły.
             Kolejny produkt z bogatego asortymentu firmy to drożdżowe rożki z marmoladą...
Bardzo dobre, ciastka z jeszcze lepszą marmoladą (owocową z dodatkiem cynamonu), takie mini szarlotki 💙
Ciastka podbiły moje serce smakiem, jedząc je można się cofnąć do lat dzieciństwa, kiedy babcia w niedzielę piekła najlepsze ciasto na świecie - drożdżowe z jabłkami... Nigdy nie zapomnę tego smaku i przyznam, że te ciacha bardzo mocno się wkomponowały w moje wspomnienia.
                                             Kolejne ciasteczka to jagodzianki... 
Delikatne, półfrancuskie ciasteczka z marmoladą jagodową, słodkie, wyborne a jednocześnie pasujące na każdą okazję i do każdej sytuacji. Marmolada jagodowa nadaje delikatny posmak kwasowości, która w połączeniu ze słodyczą ciasta, tworzy bardzo niebanalny i ciekawy smak.
                            Na koniec zaprezentuję Wam babeczki z kremem kajmakowym...

 Są to kruche ciasteczka z marmoladą poziomkową oraz kremem kajmakowym. Powiem Wam, że jestem łasuchem ale nie dałam rady zjeść więcej niż 3. Ciasteczka są przepyszne ale jak dla mnie za słodkie, zarówno kajmak jak i marmolada, nadają ciastku tyle słodkości, że nie byłam w stanie zjeść ani jednej babeczki więcej. Ale co tam ja, mój mąż kocha wszystko co słodkie, w każdej postaci i ilości, więc z pozostałymi babeczkami uporał się w kilka minut 😀😀
Moi drodzy, jeśli kochacie słodycze w równym stopniu co ja to zapraszam Was z wielką przyjemnością, do przejrzenia asortymentu firmy HandCraft z pewnością znajdziecie tu swoje ukochane ciastka, ciasta a może cukierasy?


4 komentarze:

  1. Narobiłaś mi ochoty na te ciacha, ale nie kojarzę żebym je widziała u mnie w okolicznych sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj narobiłaś smaka. Ale u mnie nie widziałam produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  3. pysznie wyglądają :) nie widziałam w moim rejonie takich ciastek :))

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, zjadłabym wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger