MAKARONY BABCI ANI- CUDOWNY, TRADYCYJNY SMAK

Dzień dobry moi mili 😊

Dawno nie pisałam o smakowitościach... dziś zatem nadszedł czas aby to naprawić.

Anna to polski producent makaronów, który działa na rynku od 1993r.
Do produkcji makaronów używane są tylko składniki najwyższej jakości, dzięki czemu produkty są nie tylko wyśmienite ale również zdrowe.
W bardzo bogatej ofercie znajdziemy makarony w różnych kształtach - nitki, krajanka, świderki, muszelki, rurki, wstążki... dosłownie makaronowy zawrót głowy.
Wytwarzany z najlepszych ziaren pszenicy, przypraw oraz wysokogatunkowych świeżych jaj, może być wspaniałym dodatkiem do większości potraw. W ofercie firma posiada produkty 6,4 2-jajeczne ale co ciekawe, możemy kupić również makaron bez jaj.

Powiem Wam, że uwielbiam wszelkiego rodzaju makarony. Nie wyobrażam sobie niedzielnego rosołu bez tego pysznego dodatku. Często robiłam sama, wiadomo, że własnoręcznie zrobiony smakuje najlepiej, jednak odkąd miałam okazję spróbować wyborne produkty firmy Anna, diametralnie zmieniłam zdanie.

Chciałabym Wam pokazać jaką wielką, cudowną pakę z produktami firmy otrzymałam.


Ilość wysłanych produktów tak bardzo mnie zaskoczyła 💙💜💙 że nawet nie wiem jak dziękować. Będę mogła się delektować delikatnym, idealnym smakiem makaronu i potraw z nim przyrządzonych przez długi czas.


Zapewne już kiedyś Wam pisałam, że kocham rosół. Bez różnicy czy wołowy czy drobiowy, najlepiej mieszany, z ogromną ilością warzyw i pysznym makaronem.
Przeważnie niedzielny poranek spędzałam na zagniataniu ciasta na makaron ale jak już Wam napisałam - koniec z tym 😍
Odkąd poznałam wyśmienite, 4-ro jajeczne cieniutkie krajanki "Anny", mój coniedzielny rosół smakuje wyśmienicie. Wręcz mam wrażenie jakbym jadła makaron zrobiony przez moją babcię.
To były bardzo miłe czasy, kiedy byłam dzieckiem, babcia zawsze w niedzielę rano zagniatała świeży makaron. Oczywiście dzielnie Jej w tym pomagałam, roznosząc mąkę po całej kuchni. Ile było w tym zabawy... Niestety babci z Nami już nie ma, ale wspominam z utęsknieniem niedzielne, rodzinne obiady u babci.
Jeśli zatem i Wy kochacie domowy makaron to spójrzcie przychylnym okiem na te oto wspaniałości.


 Już niedługo Wigilia i święta... Przyznam, że nie wyobrażam sobie wigilii bez ukochanej zupki grzybowej i "makiełek". To kolejne dania z makaronem, które przywołują kilka miłych wspomnień.
Już wiem, że w tym roku będę mogła zaoszczędzić kilka godzin cennego czasu i w moich daniach wykorzystam makarony z firmy Anna.

Na szczęście  nie tylko od święta na naszych stołach królują potrawy z makaronem. Zupy, zapiekanki, wszelkiego rodzaju gulasze, sałatki, będą doskonale smakować z przepysznymi makaronami warszawskiej firmy 💙

Jedyne co nas ogranicza przy przygotowaniu wspaniałych dań to nasza wyobraźnia. Jeżeli uwielbiacie wszelkiego rodzaju eksperymenty kulinarne, to polecam Wam w nich wykorzystać makarony firmy Anna i zapewniam, że każde Wasze dzieło będzie nie tylko pyszne, piękne ale również zdrowe.

Do wszelkiego rodzaju zup, szczególnie polecam krajankę 4-ro jajeczną, wałkowaną.
Nie wyobrażam już sobie mojej pomidoróweczki bez tego makaronu. To troszkę szersza krajanka niż ta którą podaję z rosołem. Smak makaronu doskonale komponuje się z zupami i wydobywa ich cudowny smak i aromat.


A może kochacie zapiekanki? Proponuję spróbować zgrabnych świderków...


W ofercie również propozycja dla smakoszy wszelkiego rodzaju sałatek 💙


No i oczywiście nie może zabraknąć zdrowego, pełnoziarnistego makaronu, dla tych z Nas, którzy szczególnie dbają o zdrowie i wagę. Makaron zawiera w swej recepturze jedynie najwyższej jakości pełnoziarnistą mąkę pszenną oraz wodę.


Podsumowując, jeśli kochacie makaron o tradycyjnym, domowym smaku a jednocześnie szanujecie swój czas i nie chcecie stać godzinami nad stolnicą, to polecam Wam wypróbowanie tych przepysznych makaronów. Zapewniam, że smak jest tak mocno zbliżony do makaronu domowego, że spokojnie możemy stolnicę wystawić do lamusa.
 Z przyjemnością mogę Was poinformować, że firma została uhonorowana Wyjątkową nagrodą za wspaniały smak Krajanki Wałkowanej.
I na koniec taka mała ciekawostka 💙 macie zwierzęta i dodajecie makaron do ich karmy? Zatem powinna Was zainteresować oferta firmy- makaron dla zwierząt.
Jeśli macie jakiekolwiek pytania związane z produktami, składem to zapraszam Was na stronę producenta.
Wszelkie informacje na temat firmy, produktów i nowości, możecie zdobyć obserwując profil firmy na Facebooku 💙
Życzę Wam smacznego i do poczytania 👄

1 komentarz:

  1. After reading your post, I realized that this is a very good post.There are fantastic article, I think it's one of the best.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger