KONKURS

Witajcie moi drodzy 😊

Zapraszam wszystkich serdecznie na konkurs, który mam przyjemność organizować na Facebooku 😁

Witajcie kochani, tym razem zapraszam Was na konkurs w którym będzie nowość.
Po pierwsze cenna nagroda od Healpsorin 😊 mianowicie szampon i maść, o których niedawno pisałam na blogu. Doskonałej jakości produkty 😀
Po drugie nowość w postaci dodatkowej nagrody ode mnie, ale to będzie niespodzianka 😁 Znacie mnie więc wiecie, że nagroda również będzie zacna 💙
Zapraszam do wspólnej zabawy.
Oto warunki wzięcia udziału:
- polubić https://www.facebook.com/healpsorin/
- polubić https://www.facebook.com/testowaniezmariena/
- zaprosić 5 osób poprzez oznaczenie
- udostępnić post publicznie

Zabawa trwa od dziś 7.12.2017 do 20.12.2017

Promocja nie jest w żaden sposób związana,ani sponsorowana ani przeprowadzana przez serwis Facebook .
Nagrody nie można wymienić na inne ani na ekwiwalent pieniężny.Facebook
nie ponosi również odpowiedzialności za przebieg konkursu
Konkurs nie podlega ustawie z dnia 19. 11. 2009 o grach hazardowych i zakładach wzajemnych.
Wysyłka tylko na terenie PL. Wyniki do 5 dni po zakończeniu.
Organizator wybiera wygranego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger