KOSMED - ULGA OD KRWIOPIJCÓW

Dzień dobry 😊

Nie wiem jak Was ale mnie zwierzyna bardzo lubi...  Byłoby to zapewne fajne gdyby lubiły mnie kotki, pieski tudzież inne milusie zwierzaki. Niestety mnie lubią wszelkiego rodzaju "bzykacze" typu komary, meszki, muchy i inne paskudztwa, które nie dają mi spokojnie żyć a już o wypoczynku na łonie natury nie ma mowy.
Z tego oto powodu co roku muszę wyszukiwać środków, które uratują mnie przed zgrają krwiopijców. Przetestowałam już wiele takich produktów z różnym skutkiem.
W tym roku dzięki uprzejmości firmy Kosmed miałam okazję wypróbować kolejny produkt odstraszający wszelkiej maści latające "kąsacze".

Troszkę o firmie

Czas rozpoczęcia działalności to początek lat 90. Od tego czasu założeniem firmy jest wykorzystanie tego co w naturze najlepsze. 
Firma Kosmed zajmuje się produkcją leków i kosmetyków, z wysokiej jakości surowców naturalnych co sprawia że produkty łagodzą, koją jak również wspomagają regenerację skóry i włosów. 
 W bogatej ofercie firmy znajdziemy zarówno wazeliny, różnego rodzaju kremy (np:na popękane brodawki),  naftę kosmetyczną (wzmacniająca cebulki włosów) czy produkty na odleżyny.
bez względu na wiek każdy wybierze coś dla siebie.

Przyznam że początkowo podeszłam do testowania z zupełnym brakiem zaufania i muszę obwieścić że niesłusznie.
 Środek działa!!!
                                                               
                                                          HIT żel i spray


Preparaty zawierają naturalne olejki eteryczne, które skutecznie odstraszają owady.
Wszyscy wiemy jak niebezpieczne mogą być kleszcze i jak straszliwa chorobą mogą nas zarazić, dlatego należy dokładać wszelkich starań aby nie narazić się na ukąszenie tego pajęczaka.
Zarówno żel jak i spray ma długi czas działania, dzięki czemu spokojnie możemy iść do parku na spacer bez obawy że napadnie nas chmara spragnionych naszej krwi owadów.
Można je stosować u dzieci powyżej 1 r.ż ale z pominięciem dłoni.
Wybierając się zatem czy na spacer niedzielny, czy też na grzyby pamiętajmy aby zabrać ze sobą Hit
abyśmy mogli delektować się spokojem i pogodą a nie uciekać przed bzyczącymi osobnikami.
Produkt znajdziemy m.in. w sklepach Rossmann więc jest łatwo dostępny.
Znana od lat piosenka "lato z komarami, lato bzyczące bez przerwy, lato z komarami, lato- komary i nerwy" odchodzi do lamusa.
Dodatkowym plusem niech będzie dla nas fakt że środek delikatnie pielęgnuje skórę, nie pozostawia uczucia lepkości i w przypadku sprayu można go również stosować na ubranie.

                                   Polecam 💙💚💜

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger