BARTNIK MAZURSKI - Z PASJI DO SŁODKOŚCI

Witajcie 😊


Dziś chce Wam przedstawić kolejne pyszne produkty a tym samym kolejną świetną firmę 💙💙💙

Powiedzieć że "kochamy coś jak miś miodek" nabiera nowego znaczenia w momencie gdy ma się styczność z dzisiejszymi produktami, ale powoli, najpierw troszkę o firmie 😍

Bartnik Mazurski to rodzinne gospodarstwo pasieczne założone już w 1957r. przez Włodzimierza Pucera,  Aktualnie prowadzą je Państwo Agnieszka i Robert Pucerowie.
Ponieważ niesamowicie podoba mi się wpis na ich stronie to Wam go tu wkleję abyście zrozumieli podejście do życia, wytwarzanych produktów i natury.

"My kontynuujemy jego dzieło, podtrzymując ginący i powoli zapominany zawód bartnika. Bo bartnik to nie producent miodu. To człowiek żyjący w symbiozie z naturą, który wykorzystuje znajomość jej praw i zasad, aby – nie szkodząc jej i nie niszcząc – pozyskiwać „płynne złoto”".

Dzięki takiemu podejściu mam pewność że wytwarzany a raczej pozyskiwany miód jest naturalnym, pysznym i zdrowym produktem.

Firma mieści się na Mazurach, czyli na terenach Zielonych płuc Polski oraz obszarze Natura 2000, regionu czystego ekologicznie, wolnego od wielkich aglomeracji miejskich i ruchliwych szlaków komunikacyjnych.

Bartnik Mazurski posiada w swojej bardzo bogatej ofercie zarówno miody tradycyjne, czyli pozyskiwane z pyłków kwiatowych lub spadzi ale również miodowe specjały. 
Możemy tu znaleźć takie pyszności jak  miodoczekolada czy też miód z malinami 💗💗

Już Wam pokazuję co ja otrzymałam 😍


Uwielbiam takie maleńkie słoiczki 💙 i tyle pyszności.
Szkoda mi było otwierać tak pięknie zapakowane miodziki ale przecież nie mogę pisać o czymś czego nie spróbowałam.
Przyznam że dwa smaki powaliły mnie na kolana: miód z cynamonem 😘 - genialny po prostu. Pyszny, słodziutki z bardzo wyczuwalnym smakiem cynamonu. Coś pysznego!!! Co prawda posmarowawszy kanapkę nikt nie powie że to miód zanim nie spróbuje, gdyż kolor bardziej przypomina krem, ale za to smak... ech gdyby wszystko było tak pyszne 😵


od dziś nie wyobrażam sobie innego śniadania 💙💜💙

Kochani, jeśli i Wy chcielibyście spróbować tych specjałów zapraszam Was na zakupy.
Sami oceńcie jakie pyszności serwują Nam Państwo Agnieszka i Robert.
Ja ze swojej strony życzę im wielu kolejnych sukcesów i pozyskiwaniu jeszcze pyszniejszych miodków 💕 Niech królują na naszych stołach przez kolejne dziesiątki lat.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger