PODRAVKA

Dziś śródziemnomorsko-polski obiad serwuje Podravka.

Karkówka w sosie 😍 ale to nie jest taki zwyczajny sos...mianowicie mięso było wcześniej "obłożone" pastą warzywną Ajvar-łagodny, która swój kolor i aromat zawdzięcza połączeniu najwyższej jakości papryk i bakłażanów dojrzewających w słońcu południowej Europy jak również doskonale dobranej mieszance przypraw. Pasta nie zawiera konserwantów i sztucznych aromatów. Chorwacja w czystej postaci
Z racji iż oboje z mężem uwielbiamy nowe smaki to przetestowaliśmy już Ajvar-ostry w połączeniu z gulaszem...




Niestety zdjęć gotowego dania nie posiadam, gdyż zaniosłam mężowi do szpitala i nie chciałam robić fotek jak idiota :D i tak patrzyli na mnie dziwnie bo cały dzień spędzałam w szpitalu przy mężu....
Mogę Was wszystkich zapewnić że gulasz był wyśmienity.

Co do dzisiejszego dani to jak zwykle na noc obłożyłam mięso pastą i wstawiłąm do lodówki. Następnie podsmażyłam z cebulką i przełożyłam do garnka, dodałam jeszcze trochę pasty żeby smak nie był rozwodniony. Nie dodawałam już żadnych innych przypraw. Pichciłam ok.30minut pod przykryciem, zagęściłam kapką mąki i oto efekt. Przyznaję że karkówka nabrała zupełnie nowego, niespotykanego smaku. Mięso wyśmienicie zaabsorbowało pastę warzywną, dzięki czemu można wyczuć delikatny posmak papryki. Coś pysznego. Polecam każdemu spróbować.








A oto efekt końcowy 💕 Pyszna karkówka w sosie warzywnym Ajvar paprykowo-bakłażanowym.

                                        Smacznego !!!!



2 komentarze:

  1. Nie widziałam wczesniej tych produktów z Podravki - jesli faktycznie nie maja konserwantów itd to warto po nie sięgnąć

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam jak najbardziej, mi najbardziej smakuje ostry ale wszystkie są super.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to znak, że ktoś mnie czyta :D

PHILIPS OVI MINI- URZĄDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU OSZCZĘDZISZ CZAS I ZADBASZ O ZDROWIE RODZINY.

 Dzień dobry 😃 W dzisiejszych czasach każdy pragnie być młody, piękny i oczywiście zdrowy. Nie na wszystko mamy wpływ, głównie jeśli chodzi...

Copyright © 2014 Testowanie z Marieną , Blogger